  • 1. Data: 2002-03-25 07:11:16
    Temat: InvestBank-SBE
    Od: "vogel" <g...@k...net.pl>

    Na stronie http://www.investkonto.pl/ przeszedłem procedurę rejestracyjną.
    Wydrukowałem wniosek do banku w celu zarejestrowania a tam nic nie wiedzą a
    systemie bankowości elektronicznej .Na infolini pan powiedział że system
    będzie działał dopiero za kilka tygodni.
    To po co ludziom zawracać głowę pisząc o testach jak nie można systemu
    przetestować.

    Walter

  • 2. Data: 2002-03-25 08:25:05
    Temat: Re: InvestBank-SBE
    Od: "krab" <k...@h...pl_______>

    Użytkownik "vogel" <g...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > będzie działał dopiero za kilka tygodni.
    > To po co ludziom zawracać głowę pisząc o testach jak nie można systemu

    chca przetestowac - a to akurat sie chwali
    z informacji jakie uzyskalem, po rejestracji ma sie dostep do danych i mozna
    skladac dowolne zlecenia, ktore nie powinny miec wplywu na rzeczywistosc.
    ja wypelnilem dla testu - ale:
    - juz wiedza, ze bedzie oplata za prowadzenie - tylko nikt nie chce zdradzic
    lub nie wie - ile

  • 3. Data: 2002-03-25 09:22:08
    Od: "MP" <t...@t...pl>

    > - juz wiedza, ze bedzie oplata za prowadzenie - tylko nikt nie chce
    zdradzic
    > lub nie wie - ile

    Wiadomo, jest w tabeli opłat i prowizji na stronach Invest Banku. To 1 zł.
    za każdy aktualizowany kanał.

    michalp