eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankitechniki sprzedazy › Re: techniki sprzedazy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.task.gda.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!newsfeed01.sul.t-
    online.de!t-online.de!newsrouter.chello.at!news.chello.at.POSTED!53ab2750!not-f
    or-mail
    From: c...@i...pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: techniki sprzedazy
    Message-ID: <f...@4...com>
    References: <anh623$7g4$1@news.tpi.pl> <aniccr$pin$1@flis.man.torun.pl>
    X-Newsreader: Forte Agent 1.91/32.564
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 14
    Date: Fri, 04 Oct 2002 04:30:05 GMT
    NNTP-Posting-Host: 62.179.24.188
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    X-Trace: news.chello.at 1033705805 62.179.24.188 (Fri, 04 Oct 2002 06:30:05 MEST)
    NNTP-Posting-Date: Fri, 04 Oct 2002 06:30:05 MEST
    Organization: Customers chello Poland
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:205829
    [ ukryj nagłówki ]

    On Thu, 3 Oct 2002 23:23:48 +0200, "marek" <m...@w...pl> wrote:

    >do konta dostaniesz wszystko nawet to co Ci nie jest
    >potrzebne:)

    No nie, w bankach nie dodają niepotrzebnych rzeczy, przecież każdy
    powinien mieć kartę do konta, prawda? Tym bardziej, kartę kredytową.
    No a co to za klient bez jakiejś, choćby niewielkiej lokaty? Bez paru
    groszy zainwestowanych w fundusz inwestycyjny? Kilku stałych zleceń,
    możliwości obsługi przez telefon i internet...
    A wszystko po to, by związać mocniej takiego klienta z bankiem, żeby
    przy byle wpadce nie uciekał do konkurencji... W końcu trudniejsze i
    kosztowniejsze jest pozyskanie nowego klienta, niż utrzymanie tego
    dotychczasowego.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1