  • 11. Data: 2002-03-01 00:47:28
    Temat: Re: szukam banku, którego bankomat wydrukuje mi stan konta bez wyświetlania go na ekranie
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

    news:52a6.00000e3b.3c7dedb3@newsgate.onet.pl...
    > Czy znacie taki bank, którego bankomat drukuje stan konta bez
    wyświetlania go
    > na ekranie ?
    > Sprawdziłem KB, ING BSK, PKO S.A. i Citi - wszędzie po wybraniu opcji
    kwota
    > wyświetlana jest na ekranie bankomatu.

    W Citi nie jest, pod warunkiem, ze sprawdzasz saldo w bankomacie Euronetu, a
    nie handlobanku, ale to chyba nie jest wystarczajacy powod, zeby zalozych
    tam konto...

    Grzesiek

  • 12. Data: 2002-03-02 23:16:01
    Od: "Leszek A. Szczepanowski" <t...@a...pl>

    On Fri, 1 Mar 2002, Beniowa wrote:

> [...]

    w BSK wyswietla na ekranie???? GDZIE????? Pierwsze
    slysze... Mi sie saldo zawsze drukuje, nigdy nie wyswietlilo
    mi sie na ekranie.

    >W Citi nie jest, pod warunkiem, ze sprawdzasz saldo w
    >bankomacie Euronetu, a nie handlobanku, ale to chyba nie
    >jest wystarczajacy powod, zeby zalozych tam konto...

    I tu tez sie dziwie. Mi sie saldo wydrukowalo.
    Na ekranie nic nie bylo. Moze wymienili oprogramowanie???
    Saldo w BSK sprawdzalem nie dalej jak wczoraj,
    zas w Citi z KK jakies 3 miesiace temu. Pojde jutro
    sprawdzic bo mnie to zaintrygowalo.
    --
    maybe shit happens, maybe it doesn't