  • 1. Data: 2002-02-28 08:43:32
    Temat: szukam banku, którego bankomat wydrukuje mi stan konta bez wyświetlania go na ekranie
    Od: <p...@p...onet.pl>

    Czy znacie taki bank, którego bankomat drukuje stan konta bez wyświetlania go
    na ekranie ?

    Sprawdziłem KB, ING BSK, PKO S.A. i Citi - wszędzie po wybraniu opcji kwota
    wyświetlana jest na ekranie bankomatu. Jeżeli możecie - to napiszcie, który
    jeszcze ma taką opcję.

    Dziękuję za pomoc

    Piotrek

  • 2. Data: 2002-02-28 08:52:19
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    kwota
    > wyświetlana jest na ekranie bankomatu.  Jeżeli możecie - to napiszcie, który

    euronet, PEKAO SA

  • 3. Data: 2002-02-28 08:54:33
    Od: "Adam 'Rolek' Rolbiecki" <a...@g...pl>

    Użytkownik <p...@p...onet.pl> napisał
    w wiadomości news:52a6.00000e3b.3c7dedb3@newsgate.onet.pl...

    [...]
    > Czy znacie taki bank, którego bankomat drukuje stan konta bez
    wyświetlania go
    > na ekranie ?
    [...]

    Może przykryj ekran czapką?

    MSPANC :)))
    --
    Pozdrawiam,
    Adam 'Rolek' Rolbiecki

  • 4. Data: 2002-02-28 09:06:21
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > euronet, PEKAO SA

    Euronet nie jest bankiem, a Pekao S.A. wymieniłem już. Szukam innych banków,
    ale dziękuję.

    Piotrek

  • 5. Data: 2002-02-28 09:21:00
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Euronet nie jest bankiem, a Pekao S.A. wymieniłem już. Szukam innych
    banków,
    > ale dziękuję.

    ale on drukuje (fakt ze z dnia poprzedniego).
    Ale, ale :)
    BZWBK

  • 6. Data: 2002-02-28 09:44:55
    Od: <n...@p...onet.pl>

    >   Euronet nie jest bankiem, a Pekao S.A. wymieniłem już. Szukam innych
    banków,
    > ale dziękuję.

    jak nie odróżniasz PEKAO SA od PKO SA to nic dziwnego
    coś takiego jak PKO SA NIE ISTNIEJE

  • 7. Data: 2002-02-28 10:10:53
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > jak nie odróżniasz PEKAO SA od PKO SA to nic dziwnego
    > coś takiego jak PKO SA NIE ISTNIEJE

    Pewnie chcesz mnie pouczyć, że istnieją dwa banki: PKO BP SA oraz Pekao SA.
    Prezentując wiedzę eksperta powinieneś wiedzieć, że Euronet nie jest bankiem, a
    jedynie firmą stawiającą bankomaty w kilku krajach Europy akceptujące szereg
    kart emitowanych przez banki.

    Piotrek

  • 8. Data: 2002-02-28 11:00:06
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > Prezentując wiedzę eksperta powinieneś wiedzieć, że (ciach)

    Oj oj oj!
    Od Expertow to sie nie przezywajcie
    :-P

    Michal

  • 9. Data: 2002-02-28 15:53:11
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <p...@p...onet.pl>
> [...]
    wyświetlania go
    > na ekranie ?
    >
    > Sprawdziłem KB, ING BSK, PKO S.A. i Citi - wszędzie po wybraniu opcji

    jeszcze BZ-WBK (potraca z konta za drukownie)
    oraz BPH-PBK - specjalne bankomaty "drukarki" do historii rachunku maja
    ostatnio PKO BPSA tez wprowadza takie kiski multimedialne ale w bankomatach
    chyba nie drukuja.
    jesli chodzi o samo saldo to niedawno w bankomacie jednego z dwoch bankow:
    BIG-BG albo Intergum-BGZ (nie pamietam) sprawdzalem saldo i pamietam ze
    musialem z karteczki je odczytac bo na ekranie go nie bylo. Ogolnie w
    swoich bankomatach wiekszosc bankow saldo ci poda a opcje dukowania bez
    wyswietlania znajdziesz na pewno
    *** blad ***

  • 10. Data: 2002-02-28 17:32:56
    Od: "Michal Biernacki" <m...@o...uw.edu.pl>