  • 1. Data: 2002-02-28 01:34:09
    Temat: Inteligo daje potwierdzenia pojedynczych przelewów
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    Ano, jakoś tak po cichu się to pojawiło - można sobie obecnie
    w ramach webowej aplikacji inteligo kliknąć 'Drukuj' i pobrać lub
    wydrukować PDFa zawierającego potwierdzenie tej jednej transakcji.

    Wreszcie.

    Dokumencik ten jest nieco dziwaczny, np. nie wiem po co na nim informacja
    czy była to płatność czy przelew jednorazowy i nie wiem czemu kwota
    jest podawana ze znakiem minus - ale dobrze, że jest...

    --
    ( Marcin Kasperski | (...) the only completion criterion for the Analysis )
    ( http://www.mk.w.pl | and Design phases is - the date. (Martin) )

  • 2. Data: 2002-03-01 08:10:28
    Od: "neex" <n...@k...chip.wytnijto.pl>

    >Dokumencik ten jest nieco dziwaczny, np. nie wiem po co na nim informacja
    >czy była to płatność czy przelew jednorazowy i nie wiem czemu kwota
    >jest podawana ze znakiem minus - ale dobrze, że jest...

    Yhm. Szkoda, ze Multibank takich nie ma :(
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl