  • 1. Data: 2002-02-28 06:52:22
    Temat: Citionline: Lokate otworzymy w ciagu 2-3 dni...
    Od: Grzegorz Bakula <g...@p...com>

    Czy ja dobrze widze ???
    Czy Citi wykonuje operacje internetowe po 3 dniach !
    Nooo, nie chce mi sie wierzyc :((

    Nasuwa sie wytlumaczenie, ze czytaja i realizuja dyspozycje klientow co
    3 dni. A sadzilem, ze dostep online sluzy do przyspieszenia dzialania.

    Pozdrowienia,
    Grzegorz

  • 2. Data: 2002-02-28 06:55:56
    Temat: Re: Citionline: Lokate otworzymy w ciagu 2-3 dni...
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Ale otwierana jest z datą złożenia dyspozycji.
    Te 2-3 dni są po to, by mogli oddzwonić i np. negocjować oprocentowanie w
    przypadku większych kwot.

    Jak kiedyś mi powiedziano, lokaty są otwierane, zamykane i zrywane przez
    ichniejszy Dział Operacji - czyli człowiek a nie maszyna.

    MaciejK

  • 3. Data: 2002-02-28 07:15:50
    Od: Grzegorz Bakula <g...@p...com>

    m...@p...onet.pl wrote:

    > Ale otwierana jest z datą złożenia dyspozycji.

    OK, rozumiem.

    > Te 2-3 dni są po to, by mogli oddzwonić i np. negocjować oprocentowanie w
    > przypadku większych kwot.

    Dlaczego i w jaki sposob? Przeciez to nie w ich interesie ?
    Czy dla wiekszych kwot (jakich ?) zaklada sie lokate nie znajac
    oprocentowania a potem "Ciciarz" oddzwania i negocjuje ?

    > Jak kiedyś mi powiedziano, lokaty są otwierane, zamykane i zrywane przez
    > ichniejszy Dział Operacji - czyli człowiek a nie maszyna.

    Czyli szybciej wychodzi zadzwonic do telecentrum...

    > MaciejK

    Grzegorz

  • 4. Data: 2002-02-28 08:39:11
    Od: Sebastian Ujma <s...@c...pl>

    Nie ma zadnego problemu, lokata jest otwierana z data zlozenia
    dyspozycji (odsetki sa ok), a kiedy oni sobie otworza to ich problem.
    Inna sprawa, ze te lokaty nie sa konkurencyjne :(
    S.