  • 11. Data: 2002-10-08 15:41:37
    Temat: Re: szkolenie pracowników w emiku
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Michał Witkowski" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:anunlf$oar$1@news.onet.pl...

    > Tylko, ciekawe czy cos z tym zrobia, czy pisza tylko takie odpowiedzi na
    > odczepnego.

    PolCard jest naprawde porzadny - dzis dostalem list - a w sumie PolCard
    dostal tylko jego kopie do wiadomosci.

    Chodzi o Rossmana i o to ze przyjmuja platnosc karta powyzej 20 PLN.(Ja
    chcialem zaplacic 8,9 PLN ;D)

    skan pisma z PolCardu:

    www.jarp49.republika.pl\polcard.jpg

    --
    JaKi

  • 12. Data: 2002-10-08 16:52:41
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    A możecie podrzucić ten (ogólny) adres mailowy do polcardu, na który
    odpowiedziała Pani Renata?

  • 13. Data: 2002-10-08 17:00:34
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > A możecie podrzucić ten (ogólny) adres mailowy do polcardu, na który
    > odpowiedziała Pani Renata?

    Alez oczywiscie:
    i...@p...com.pl

    Pozdr.

  • 14. Data: 2002-10-08 19:48:27
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > Renata zdecydowanie nie jest automatem ;-) polecam karty@sunsite

    Niestety, RG ostatnio 'zaniedbuje' KARTY :(.

    Maciej

  • 15. Data: 2002-10-08 23:26:11
    Od: "Piotr C." <P...@M...com.INVALID>

    > Nastepnie pan powiedzial, ze pinu
    > napewno nie trzeba bedzie podac

    Hehe, inna historyjka z pinem w inteligo: zadzwoniłem na infolinie i
    spytałem, czy planują uruchomienie pinu i dlaczego teraz nie ma jeszcze.
    Pani uparcie twierdziła, że [uwaga] "może pan poprosić sprzedawcę o podanie
    pin-pada" !!! Cóż za logika! Nie zrozumiała tłumaczenia, że troche jednak
    nie o to chodzi.

    pozdrawiam

  • 16. Data: 2002-10-09 06:51:11
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Oct 08, 2002 at 09:48:27PM +0200, MK wrote:

    > Niestety, RG ostatnio 'zaniedbuje' KARTY :(.

    Dziwisz sie? Ile czasu mozna o d* Maryni dyskutowac? To juz nawet nie
    sa offtopiki, offtopikiem jest teraz tematyka karciana ;-(

    --

    --w