  • 1. Data: 2002-10-07 16:10:21
    Temat: MultiBank - zmiana %
    Od: s...@p...onet.pl

    Nowe oprocentowanie!

    Od 7 października 2002 roku MultiBank wprowadził nowe stopy procentowe
    depozytów i kredytów. Zmiana oprocentowania spowodowana została decyzją Rady
    Polityki Pieniężnej o kolejnej obniżce stóp procentowych podstawowych produktów
    depozytowych i kredytowych. Szczegóły w Tabeli Oprocentowania.
    Za www.multibank.pl

  • 2. Data: 2002-10-07 18:58:23
    Temat: Re: MultiBank - zmiana %
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

> [...]
    produktów
    > depozytowych i kredytowych. Szczegóły w Tabeli Oprocentowania.

    Takie zmiany to lubie kredyt odnawialny dla Jestem i Aquarius 12,5% ;-)))

  • 3. Data: 2002-10-07 20:16:23
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    <s...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    produktów
    > depozytowych i kredytowych. Szczegóły w Tabeli Oprocentowania.

    Nie wiem czy wiecie, że wg nowej TOiP potwierdzenia z pieczątką i podpisem
    kosztują tylko 2 zł (poprzednio 5 zł).

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 4. Data: 2002-10-07 20:50:39
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Nie wiem czy wiecie, że wg nowej TOiP potwierdzenia z pieczątką i podpisem
    > kosztują tylko 2 zł (poprzednio 5 zł).
    >
    > Pozdrawiam
    > K. Kowalski

    Bardzo sensownie gdyz poprzednio lepiej bylo isc zrobic przelew w oddziale
    za 3zl, niz przez inet za free, ale potwierdzenie za 5 zl. Cos dla tych co
    lubia potwierdzenia :D Ja chyba w ciagu 5 lat potrzebowalem tylko jeden raz
    jak TPSA wydawalo sie ze mam jakies zaleglosci....

    Pzd

  • 5. Data: 2002-10-08 08:37:53
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Witek wrote:

    > Takie zmiany to lubie kredyt odnawialny dla Jestem i Aquarius 12,5% ;-)))

    A wie ktoś może dlaczego w My jest o 0,5% więcej?

    pzdr

    Tomek

  • 6. Data: 2002-10-08 09:44:53
    Od: q...@2...pl

    z promocji multiportu 12% :)

  • 7. Data: 2002-10-08 09:52:41
    Od: i...@w...pl

    > A wie ktoś może dlaczego w My jest o 0,5% więcej?
    >
    > pzdr
    >
    > Tomek

    nie "My jest o 0,5% więcej" lecz Aquarius i Jestem są o 0,5 pp mniej :-) Stopa
    odnawialnego dla My i Ja to standard. Acha i jeszcze jedno: jeżeli My miałoby
    być większe o 0,5% od Aqua to wynosiłoby 12,5625 ;-)

    pzdr.
    cougar