  • 1. Data: 2007-09-24 08:04:07
    Temat: [student] opracowanie tematu ryzyko kredytowe
    Od: "norman" <n...@n...pl>

    Witam,
    mam 21lat, jestem studentem zaocznym na kierunku informatyka ekonomiczna...
    Pani prof. zadała nam (grupce 3-osobowej) opracownanie tematu RYZYKO
    KREDYTOWE każdy z grupy ma 15min na wygloszenie w.w tematu. Moje pytanie:
    Czy ktos posiada materialy do w.w tematu? Jak sadzicie sie do tego zabrac? W
    sieci jest troche materialu ale... trzeba za nie placic! Niestety mieszkam
    na wsi ;( i biblioteki tez pod reka nie mam... Dopiero zaczynam zajecia wiec
    i podrecznikow brak, gdyby sie znalazla jakas dobra dusza to prosze o
    kontakt! Obiecuje sie odwdzieczyc w jakikolwiek sposób! DZIĘKUJE

  • 2. Data: 2007-09-24 17:20:30
    Temat: Re: [student] opracowanie tematu ryzyko kredytowe
    Od: Kuba <k...@a...w.sygnaturce.pl>

    norman pisze:

> [...]
    > Czy ktos posiada materialy do w.w tematu? Jak sadzicie sie do tego zabrac? W

    1. Na Twojej uczelni zapewne jest biblioteka. Warto dowiedzieć się
    gdzie i się do niej udać. Tam będzie katalog. Cierpliwie szukasz
    i próbujesz pożyczyć coś co wydaje Ci się na temat. Jak pozycji nie
    będzie do wzięcia "do domu" zapoznaj się z nią w czytelni.

    2. Jeśli biblioteki na Twojej uczelni nie ma zmień uczelnię. Szkoda kasy.

    3. Twoja Pani Profesor zapewne jest jakoś osiągalna (e-mail, telefon,
    konsultacje). Zapytaj się jej. Być może da Ci jakieś wskazówki do
    literatury. Ponadto zwrócisz na siebie uwagę że nie traktujesz sprawy
    olewczo.

    Na tym polegają studia. Nie na przepisywaniu, ale szukaniu, badaniu,
    dociekaniu. Jeśli Twoje podejście jest inne - szkoda kasy.

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo

  • 3. Data: 2007-09-26 18:59:28
    Od: "iBin" <B...@C...PL>

    ja bym zająłbym sie jak banki działają destrukcyjnie wobec firm

    polecam kontakt z klientami KREDYT BANKU napiszą ci co i jak udostępnią
    dokumenty

    iBin