  • 1. Data: 2013-04-17 18:34:10
    Temat: stare zasady zwrotu 5% w Syncu
    Od: m7marek <m7marek@(interia.pl>

    witam

    Jestem starym klientem Synca, wiec nowe zasad zwrotu 5% obowiązązują mnie
    od 1czerwca. Chciałym to wykorzystać jeszcze ile się da, niestety
    pracodawca przez pomyłkę wysłał na inne moje konto pensję:(

    Pytanie: jak myślicie, czy przejdzie jako warunek przelania pensji, to że
    np. siostra (inne nazwisko i adres) zrobi przelew na moje konto ze swojego
    ale z prywatnego nie firmowego w kowcie 100zł z tytułem "Wynagrodzenie"?

    a jako że siostra to i ze skarbówką nie powinienem mieć chyba problemu?

    --
    m7marek

  • 2. Data: 2013-04-17 22:48:41
    Temat: Re: stare zasady zwrotu 5% w Syncu
    Od: sas <n...@e...com>

    W dniu 17.04.2013 o 18:34 m7marek <m7marek> pisze:

> [...]
    > swojego
    > ale z prywatnego nie firmowego w kowcie 100zł z tytułem "Wynagrodzenie"?

    powinno przejść, moja żona w ten sposób mnie "wynagradza", aczkolwiek
    kwota jest wyższa, i otrzymuję zwroty.

    sas

  • 3. Data: 2013-04-18 00:28:47
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    do 1 czerwca chyba wystarczy trzymac 1500 na rachunku czyz nie?

  • 4. Data: 2013-04-18 10:14:57
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2013-04-18 00:28, forestdumb wrote:
    > do 1 czerwca chyba wystarczy trzymac 1500 na rachunku czyz nie?

    No coś Ty! To kupa kasy! Lepiej oszukać bank ;-)

    Piotrek

  • 5. Data: 2013-04-18 10:24:35
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    > No coś Ty! To kupa kasy! Lepiej oszukać bank ;-)

    ach, bo to ten bank, ktory nigdy nie oszukiwal klientow na keszbeku i nie
    straszyl prokuratura
    jesli zona mnie wynagradza przelewem za niezapomniane wrazenia, to tez jest
    oszustwo?

  • 6. Data: 2013-04-18 10:37:02
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    brum napisał(a) :

> [...]
    > straszyl prokuratura
    > jesli zona mnie wynagradza przelewem za niezapomniane wrazenia, to tez jest

    Skąd wiesz, czy nie kłamała ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 7. Data: 2013-04-18 11:18:55
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2013-04-18 10:24, brum wrote:
    > ach, bo to ten bank, ktory nigdy nie oszukiwal klientow na keszbeku i nie

    Jeśli oszukał to są stosowne kroki prawne, które może podjąć każdy, kto
    *ma jaja*. W sumie to powinno być fajne wyzwanie: dokopać "oszustowi".

    > straszyl prokuratura

    ZTCP, nie tylko straszył ale nawet skierował zawiadomienia do
    prokuratury. Znowu ZTCP, chodziło o *wyłudzenie* keszbeku poprzez
    dokumentowanie *fikcyjnych* operacji gospodarczych.

    Może ja już za stary jestem. Ale chwalenie się publicznie jak to się
    *wyłudziło" cashback wykonując przelew *fikcyjnego* wynagrodzenia, albo
    rozważanie czy to się uda czy nie, to jest dla mnie jakieś takie -
    delikatnie mówiąc - dziwne ...

    Ale może to znak nowych czasów: jak się przed kolacją kogoś nie wydym*
    to dzień należy uznać za stracony ...

    > jesli zona mnie wynagradza przelewem za niezapomniane wrazenia, to tez jest
    > oszustwo?

    A to już musisz spytać Żonę, czy naprawdę byłeś wart tych pieniędzy.

    Tak czy inaczej, roztrząsanie tego na publicznej grupie chyba przekracza
    nieco granice dobrego smaku :-P

    Piotrek

  • 8. Data: 2013-04-18 11:50:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 18 kwietnia 2013 11:18:55 UTC+2 użytkownik Piotrek napisał:
    > Mo�e ja ju� za stary jestem. Ale chwalenie si� publicznie jak to si�
    >
    > *wy�udzi�o" cashback wykonuj�c przelew *fikcyjnego* wynagrodzenia,
    Czemu zakładasz że fikcyjnego?
    Mam przeciez prawo wysłać żonie przelew zatytułowany "wynagrodzenie"
    Zauważ że sync nigdzie nie sprecyzował co wg niego znaczy "wynagrodzenie"
    Nawet ludziska oficjalnie pytali i dostawali wymijające odpowiedzi.

  • 9. Data: 2013-04-18 12:18:54
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2013-04-18 11:50, Kris wrote:
    > Mam przeciez prawo wysłać żonie przelew zatytułowany "wynagrodzenie"

    Oczywiście.

    Masz nawet prawo zlecić przelew z tytułem "za kolumnę Zygmunta z placu
    Zamkowego w DC". Jednakowoż zlecenie takiego przelewu nie uczyni Cię
    automagicznie właścicielem rzeczonej kolumny.

    > Zauważ że sync nigdzie nie sprecyzował co wg niego znaczy "wynagrodzenie" [...]

    I "zniknął" przy okazji kodeks cywilny, kodeks pracy, etc?

    A nawet gdyby, to słowo "wynagrodzenie" stojące obok słów "emerytura",
    "stypendium" raczej nie pozostawia pola do (nad)interpretacji.

    OK. EOT

    Piotrek

  • 10. Data: 2013-04-18 13:40:14
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info> napisał w wiadomości

    > No coś Ty! To kupa kasy! Lepiej oszukać bank ;-)

    Teraz to już trzeba by codziennie trzymać prawie 4tys.
    Nikt nie chce oszukiwać, ja chciałem przelać normalnie pensję na konto, to
    ksiegowość mojego pracodawcy mnie oszukała, przelewając na inne konto niż
    podałem im pisemnie, a bank zamiast dać normalny warunek wpływu, tak jak
    inni, określonej kwoty, tak bym mógł naprawić to co ksiegowość mojego
    pracodawcy spaprała, przelewając sam sobie to wynagrodzenie, to nie mogę,
    tylko muszę kombinować.

    Ale chyba jednak wstrzymam sie do maja z grubszymi zakupami i zrobię to
    "przyzwoicie".

    A odnośnie nowych zasad to te 4000 na rok zacznie się liczyć od 1 czerwca
    czy policzy wszystkie zakupy w tym roku?