  • 1. Data: 2013-04-17 13:54:20
    Temat: Co zamiast Synka - gdzie jeszcze cashback
    Od: "Berdan" <W...@w...pl>

    Wkrótce kończy się 5% zwrot wydatków od Synka.
    Zamykam u nich konto.

    W związku z tym mam pytanie - jakie są atrakcyjne oferty ze zwrotem na
    wydatki na podobnym poziomie?
    Jaki bank oferuje jakiś sensowny cashback przy min. wymagań.
    Dużo kupuję w necie, sklepach spożywczych i budowlanych oraz odzieżowych, na
    stacjach benzynowych itd.

  • 2. Data: 2013-04-17 13:59:10
    Temat: Re: Co zamiast Synka - gdzie jeszcze cashback
    Od: "K.B." <b...@w...pl>

    Użytkownik "Berdan" <W...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jaki bank oferuje jakiś sensowny cashback przy min. wymagań.
    > Dużo kupuję w necie, sklepach spożywczych i budowlanych oraz odzieżowych,

    5% w synku konczy sie z koncem maja od 1 czerwca nowe warunki - warto
    zostawic chocby dla tych 200 zeta ktore mozna wyrwac

    nowosci:
    - konto w bzwbk - godne polecenia - 500 zeta w paczkach po 50 co miesiac za
    uzywanie (wplyw 1000, 3 operacje karta , 3 przelewy)
    - alior konto rosadne - 5% ale 400 max na rok (wplyw wynagrodznia , noa le
    kasuja za kart 5 zeta za miesiac co daje tylko 340 zeta na rok zwrotu)
    - nadal konto millenium 3% zwrotu ale dla platnosci bedacych wielokrotnoscia
    100 (spozywka, stacje i apteki)

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2013-04-17 14:47:47
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2013-04-17 13:59, K.B. pisze:
> [...]
    > - konto w bzwbk - godne polecenia - 500 zeta w paczkach po 50 co miesiac za
    > uzywanie (wplyw 1000, 3 operacje karta , 3 przelewy)

    zamień 3 operację karta na minimum 300 zeta obrotu kartą

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 4. Data: 2013-04-17 17:27:44
    Od: "Berdan" <W...@w...pl>

    > 5% w synku konczy sie z koncem maja od 1 czerwca nowe warunki - warto
    > zostawic chocby dla tych 200 zeta ktore mozna wyrwac

    te 200 pln to rocznie, miesiecznie?

    > nowosci:
    > - konto w bzwbk - godne polecenia - 500 zeta w paczkach po 50 co miesiac
    > za uzywanie (wplyw 1000, 3 operacje karta , 3 przelewy)

    ile kosztuje prowadzenie, ile karta, przelewy, sa jakies haczyki?

    > - alior konto rosadne - 5% ale 400 max na rok (wplyw wynagrodznia , noa le
    > kasuja za kart 5 zeta za miesiac co daje tylko 340 zeta na rok zwrotu)

    te 5% to na wszystko? karty, platnosci internetowe?

    > - nadal konto millenium 3% zwrotu ale dla platnosci bedacych
    > wielokrotnoscia 100 (spozywka, stacje i apteki)

    a jak za platnosci internetowe, bedzie zwrot?

  • 5. Data: 2013-04-17 17:29:38
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 17 Apr 2013 13:54:20 +0200, Berdan napisał(a):

    > W związku z tym mam pytanie - jakie są atrakcyjne oferty ze zwrotem na
    > wydatki na podobnym poziomie?

    Na podobny poziomie brak z racji tego, że to była stricte promocja na
    start nowego banku. Do tego co napisali inni mogę dodać kk z 1% money
    back za wszystkie transakcje bezgotówkowe - coś z oferty Polbanku Tmobile
    MC albo VISA gold.

    --
    xbartx

  • 6. Data: 2013-04-17 22:20:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "K.B." 516e8e8e$0$1215$6...@n...neostrada.pl

    > 5% w synku konczy sie z koncem maja od 1 czerwca nowe warunki - warto zostawic
    chocby dla tych 200 zeta ktore mozna wyrwac

    Przepraszam, ale nie jestem na topie ;) -- jakie są te nowe zasady?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2013-04-18 16:14:03
    Od: knrdz <x...@t...cy>

    K.B. pisze:

    > - konto w bzwbk - godne polecenia - 500 zeta w paczkach po 50 co miesiac za
    > uzywanie (wplyw 1000, 3 operacje karta , 3 przelewy)

    Jak to jest z tym wpływem, może być dowolny byle 1000+? W oddziale
    stwierdzili że dowolny, ale regulamin sugeruje coś innego: "zapewni
    wpływ na Konto Godne Polecenia z tytułu wynagrodzenia (lub innego
    swiadczenia np. emerytury, renty) w wysokosci minimum 1000 zł"

  • 8. Data: 2013-04-18 22:19:45
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 18 Apr 2013 16:14:03 +0200, knrdz napisał(a):

> [...]
    > wpływ na Konto Godne Polecenia z tytułu wynagrodzenia (lub innego
    > swiadczenia np. emerytury, renty) w wysokosci minimum 1000 zł"

    Ktoś w oddziale chyba nie wiedział o czym mówi - wypływ min. 1k zł tak
    jak jest chociażby na stronie banku.

    --
    xbartx

  • 9. Data: 2013-04-18 23:14:46
    Od: knrdz <x...@t...cy>

    xbartx pisze:

    > Ktoś w oddziale chyba nie wiedział o czym mówi - wypływ min. 1k zł tak
    > jak jest chociażby na stronie banku.

    A Ty wiesz? Wpływ (nie "wypływ") min. 1000 zł, tak mi powiedzieli (więc
    jeśli miałeś to samo na myśli to nie o co Ci chodzi). Tyle że
    zacytowałem regulamin, z którego wynika, że ten wpływ to nie może być
    np. przelew z mojego konta w innym banku (jak np. można zapewnić warunek
    wymagany w "dobrym koncie" Millennium), a wynagrodzenie (czyli to czego
    np. wymaga BGŻ w koncie "z premią"). To jak, dowolny przelew
    przychodzący min. 1000 zł, czy wynagrodzenie/emerytura/renta/stypendium
    min. 1000 zł?

  • 10. Data: 2013-04-19 00:24:05
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2013-04-18 23:14, knrdz pisze:

> [...]
    > np. wymaga BGŻ w koncie "z premią"). To jak, dowolny przelew
    > przychodzący min. 1000 zł, czy wynagrodzenie/emerytura/renta/stypendium

    Najnowsza "interpretacja" jaką spotkałem, to że niby ma to być dochód
    właściciela konta, a jako przykład podano wpłatę od innej osoby
    prywatnej z tytułu najmu mieszkania. Zaś "indywidualne" przypadki
    uznawania bądź nie tegoż "dochodu"
    mają być rozpatrywane w trybie reklamacji :)

    IMHO powinni się niejako "automatycznie zadowolić" wpływem z obcego rachunku
    oraz tytułem przelewu kojarzącym się z w/w osiągnięciem dochodu,
    - no ale życie zweryfikuje, czy nie będzie konieczna reklamacja ;)