    From: "m7marek" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: stare zasady zwrotu 5% w Syncu
    Date: Thu, 18 Apr 2013 13:40:14 +0200

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info> napisał w wiadomości
    news:516fab7b$0$1267$65785112@news.neostrada.pl...

    > No coś Ty! To kupa kasy! Lepiej oszukać bank ;-)

    Teraz to już trzeba by codziennie trzymać prawie 4tys.
    Nikt nie chce oszukiwać, ja chciałem przelać normalnie pensję na konto, to
    ksiegowość mojego pracodawcy mnie oszukała, przelewając na inne konto niż
    podałem im pisemnie, a bank zamiast dać normalny warunek wpływu, tak jak
    inni, określonej kwoty, tak bym mógł naprawić to co ksiegowość mojego
    pracodawcy spaprała, przelewając sam sobie to wynagrodzenie, to nie mogę,
    tylko muszę kombinować.

    Ale chyba jednak wstrzymam sie do maja z grubszymi zakupami i zrobię to
    "przyzwoicie".

    A odnośnie nowych zasad to te 4000 na rok zacznie się liczyć od 1 czerwca
    czy policzy wszystkie zakupy w tym roku?