  • 1. Data: 2006-10-02 09:00:44
    Temat: spłacanie KK w mBanku
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Kupiłem coś sobie na KK w mBanku, mam teraz informację o tym, że danego
    dnia wydałem tyle i informacje o tym, że do wykorzystania mam tyle
    pieniędzy na październik.

    Nigdzie jednak nie mam informacji ile wynosi moje zadłużenie oraz do
    kiedy muszę je spłacić.

    Jest zakładka, w której spłaca się zadłużenie, ale co mam tam wpisać?
    Gdybym mial kilka zakupów to musiałbym sobie sam to obliczyć?

    Większym problemem jest brak terminu. Skąd mam wiedzieć kiedy najpóźniej
    muszę spłacić i ile, by nie mieć odsetek?

    Jak wygląda usługa automatycznego spłacania? Czy działa od razu po
    zakupie czy dopiero po 51 dniach?

  • 2. Data: 2006-10-02 09:13:21
    Temat: Re: spłacanie KK w mBanku
    Od: "cienislaw" <c...@c...pvravfynj>

    W artykule news:efqkgo$6f5$11@atlantis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): Jacek Popławski napisał(a):

    > Nigdzie jednak nie mam informacji ile wynosi moje zadłużenie oraz do
    > kiedy muszę je spłacić.

    informacja jest, pod warunkiem ze zostalo podliczone saldo kary. a nawet
    jesli nie zostalo, to w zakladce o informacjak o karcie, masz podany
    maxymalny limit i jego zuzycie.

    > Jest zakładka, w której spłaca się zadłużenie, ale co mam tam wpisać?
    > Gdybym mial kilka zakupów to musiałbym sobie sam to obliczyć?

    poczekac az bank rozliczy comiesiecznie kk, w wybranym przez ciebie dniu w
    umowie.

    > Większym problemem jest brak terminu. Skąd mam wiedzieć kiedy najpóźniej
    > muszę spłacić i ile, by nie mieć odsetek?

    24 dni od wystawienia wyciagu. calosc zeby nie miec odsetek, lub 30zl/5%
    (dobrze mowie?), by bank sie zadowolil wplata minimalna i odsetkami;-)

    > Jak wygląda usługa automatycznego spłacania? Czy działa od razu po
    > zakupie czy dopiero po 51 dniach?

    dziala w dniu do ktorego ma nastapic splata. pieniadze musza znalezc sie na
    koncie do godziny 20tej, a znikaja tak cirka przed polnoca. oczywiscie
    upewnij sie ze masz ustawiona splate automatyczna na 100%, jesli nie to
    czeka cie dzwonienie na mlinie.

    --
    cienislaw

  • 3. Data: 2006-10-02 09:32:39
    Od: gollum <n...@u...pl>

> [...]
    >
    > Jest zakładka, w której spłaca się zadłużenie, ale co mam tam wpisać?
    > Gdybym mial kilka zakupów to musiałbym sobie sam to obliczyć?

    Oczywiscie ze jest taka zakladka. Kliknij na KARTY KREDYTOWE, wybierz
    karte z listy, po lewej stronie w menu masz opcje SZCZEGOLY UMOWY oraz
    SPLATA ZADLUZENIA. Tam szukaj intersujacych Cie informacji.

  • 4. Data: 2006-10-02 09:42:20
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    gollum napisał(a):
    > Oczywiscie ze jest taka zakladka. Kliknij na KARTY KREDYTOWE, wybierz
    > karte z listy, po lewej stronie w menu masz opcje SZCZEGOLY UMOWY oraz
    > SPLATA ZADLUZENIA. Tam szukaj intersujacych Cie informacji.

    Masz rację, ale co to za pomysł, by wykorzystany limit dać do zakładki
    "szczegóły umowy"?

    PS. Ile płacę za pakiet "Bezpieczna VISA"? Według reklamy nic, ale...

  • 5. Data: 2006-10-03 12:29:49
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "Jacek Popławski" wrote in message

    > PS. Ile płacę za pakiet "Bezpieczna VISA"? Według reklamy nic, ale...

    to zależy od KK
    - KK visa classic i visa gold - darmowe
    - KK visa electron 1,70 PLN miesiecznie

    --