  • 1. Data: 2003-03-03 10:28:14
    Temat: smieszna poczta od pekao
    Od: "Justyna" <b...@n...pl>

    Witam,
    juz dostalam druga przesylke od Pekao. Dzisiejsza zacheca mnie do
    uruchomienia dostepu do Pekao24.

    Tylko, ze ja 2 lata temu zamknelam u nich konto.

    A list jest zaadresowany:
    P. Rajecka-Likwidacja Justyna
    ulica...
    itp

    Bardzo mi milo dowiedziec sie o moim nowym dwu-czlonowym nazwisku... :]

    Pozdrawiam,
    Justyna

    PS nie dziwne w takim razie, ze podnosza oplate za prowadzenie eurokonta (o
    czym mnie poinformowali w poprzednim liscie) skoro musza oplacac wysylki do
    bylych klientow... :]

  • 2. Data: 2003-03-03 11:14:34
    Temat: Re: smieszna poczta od pekao
    Od: Jacek Nowacki <_...@p...onet.pl>

    Justyna wrote:
> [...]
    > uruchomienia dostepu do Pekao24.
    >
    > Tylko, ze ja 2 lata temu zamknelam u nich konto.

    [...]

    Mi kiedys przyslali dwa lata po zamknieciu eurokonta nowiutka karte
    MasterCard.Jak najbardziej dzialajaca :)

    Jacek

  • 3. Data: 2003-03-03 13:51:43
    Od: "JerzyQ" <j...@i...p>

    Użytkownik "Justyna" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    (o
    > czym mnie poinformowali w poprzednim liscie) skoro musza oplacac wysylki

    Oznacza to, że przechowują dane byłych klientów i wykorzystują je w
    marketingu.
    Takie działanie jest chyba sprzeczne z prawem?
    jk

  • 4. Data: 2003-03-04 21:36:01
    Od: "Justyna" <b...@n...pl>

    > juz dostalam druga przesylke od Pekao. Dzisiejsza zacheca mnie do
    > uruchomienia dostepu do Pekao24.

    Heh, a dzis dostalam karte kodow jednorazowych :]

    Justyna

  • 5. Data: 2003-03-08 16:07:46
    Od: "piotr" <p...@i...pl>

    pekao jest nie tylko smieszny ale i niekompetentny