  • 21. Data: 2016-07-04 10:21:26
    Temat: Re: skupujeta funta chopy?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Ja mysle ze bedzie tak:
    >- przez rok bedzie gadanie, negocjacje
    >- przez ten czas spoleczenstwo bedzie z roznych wzgledach stawac
    >coraz
    >bardziej okoniem do brexitu
    >- kiedy sondaze pokaza ze ilosc brexitowców w spoleczenstwie spadnie
    >do
    >35%, ogłosi sie nowe referendum w ktorym wynik bedzie juz własnie
    >taki
    >czyli ponad 60% za IN.

    Ten scenariusz ma dwie slabe strony:
    a) zawsze beda glosy, ze nie po to robili referendum, zeby zaraz robic
    drugie,
    b) chodza plotki, ze Unia chce ich wyp* szybko. A przynajmniej Niemcy
    i Francja.

    Mnie chodzi po glowie inny scenariusz:
    -Szkocja wychodzi z GB.
    -Szkocja wnioskuje o wejscie/pozostanie w Unii, na warunkach GB.
    -... Anglia przylacza sie do Szkocji :-)

    >reasumujac - funt okaze sie dobra inwestycją.
    Albo bardzo kiepska.

    I badz tu czlowieku madry.

    Swoja droga - Soros podobno zagral na zwyzke funta. I stracil.

    A swoja droga - jak to sie stalo, ze przy okazji wejscia do euro
    Slowacji, Litwy, Lotwy, Estonii czy Slowenii nikt nie powtorzyl
    manewru Sorosa ?

    J.

  • 22. Data: 2016-07-04 10:33:28
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2016-07-03 o 22:57, z pisze:

    > A najbardziej się uśmiałem kiedy jakiś poważny bankowiec przekonywał że
    > nie wyjdą bo bukmacherzy stawiają na to kasę a jeśli ktoś stawia swoją
    > kasę to wie co robi i ma na to podstawy.
    > Ubawiłem się po pachy następnego dnia :-)

    Znaczy wyszli? Ciekawe...

    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 23. Data: 2016-07-04 10:43:20
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-07-04 o 10:33, Mirek Ptak pisze:
    > Znaczy wyszli? Ciekawe...

    Dobrze wiesz że chodzi o wynik głosowania.

    Ale szacun za czujność i trzymanie się wytycznych z centrali ;-)

  • 24. Data: 2016-07-04 10:56:37
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 07/04/2016 05:43 PM, z wrote:

    > Dobrze wiesz że chodzi o wynik głosowania.
    >
    > Ale szacun za czujność i trzymanie się wytycznych z centrali ;-)

    Z Watykanu, Moskwy, Waszyngtonu, Centrali Produktów Naftowych? Czy gdzie
    teraz spisek sprzysiągł się przeciwko tobie?

    Tomasz Chmielewski
    https://www.japanizer.org/

  • 25. Data: 2016-07-04 11:07:59
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-07-04 o 10:56, Tomasz Chmielewski pisze:
    > Z Watykanu, Moskwy, Waszyngtonu, Centrali Produktów Naftowych? Czy gdzie
    > teraz spisek sprzysiągł się przeciwko tobie?

    Nie bierz wszystkiego tak dosłownie (trochę luzu :-) ).
    Wszyscy wiedzą że i tu i gdzie indziej piszą specjaliści spychający
    niewygodne tematy na poboczne tory sprowadzający tematy do absurdu czy
    przez osobiste wycieczki zaciemniając dyskusję.
    Łatwo nie jest ale trzeźwe spojrzenie przetrwa :-)

  • 26. Data: 2016-07-04 12:01:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

    > Bo już dość tego gloryfikowania. :-)
    >
    > Fakty są takie że można spokojnie pójść do wróżki a ta też za opłatą
    > przepowie przyszłość.
    > Skoro nie da się w 100% określić to się nie da i już zwłaszcza ostatnio
    > kiedy wszystkie prognozy się nie sprawdzają.

    Mowisz ze wszystkie sie nie sprawdzaja?
    Hmm...

    Ja mysle, ze jednak jakies prawdopodobienstwa mozna załozyć.
    Przykładowo jak dolar spadnie powiedzmy do 3,8 to warto kupic - jest duza
    szansa ze gdzies tam wachnie sie w okolice 4zł.
    Oczywiście moze tez spasc do 3,6 albo do 3 zł jak przyjdzie jakis kataklizm
    ale to wydaje sie mało prawdopodobne.
    Wszystko pytanie ile chcemy zaryzykowac i ile zyskac.

    Ponoc na brexicie ludzie grajacy na opcjach dorobili sie majatków,
    obstawiajac spadek wartosci funta, kiedy było juz wiadomo, ze referendum
    bedzie na wyjscie.

    Skoro tak twierdzisz...

  • 27. Data: 2016-07-04 12:01:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mirek Ptak n...@n...pl ...

    > Znaczy wyszli? Ciekawe...

    Nie czepiaj sie słowek - wiesz o co chodzi...

  • 29. Data: 2016-07-04 12:01:08
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ten scenariusz ma dwie slabe strony:
    > a) zawsze beda glosy, ze nie po to robili referendum, zeby zaraz robic
    > drugie,

    Oczywiście.
    Ale te głosy beda zagłuszone przez aktualne sondaze i przez pretekst ktory
    dał sam Farage mamiac (kłamiac) o kasie ktora pójdzie na socjal zamiast do
    UE.

    > b) chodza plotki, ze Unia chce ich wyp* szybko. A przynajmniej Niemcy
    > i Francja.

    Szybko znaczy pewnie w 2 lata.

    > Mnie chodzi po glowie inny scenariusz:
    > -Szkocja wychodzi z GB.
    > -Szkocja wnioskuje o wejscie/pozostanie w Unii, na warunkach GB.
    > -... Anglia przylacza sie do Szkocji :-)

    :)

    > Albo bardzo kiepska.
    >
    > I badz tu czlowieku madry.
    >
    > Swoja droga - Soros podobno zagral na zwyzke funta. I stracil.

    Podobno. Tak jak pisał "z" - to jednak jest gra.

    > A swoja droga - jak to sie stalo, ze przy okazji wejscia do euro
    > Slowacji, Litwy, Lotwy, Estonii czy Slowenii nikt nie powtorzyl
    > manewru Sorosa ?

    Jakiego manewru?
    I skad wiesz ze nikt nie powtorzył?

  • 28. Data: 2016-07-04 12:01:08
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console ...

    > Zwłaszcza wówczas, gdy odpowiedzialność za słowo -- żadna. :)

    Oczywiście.
    Przeciez nie robimy tego ani za kase a i nikogo do niczego nie bedziemy
    namawiac.
    Tylko dobre intencje sie licza.

    > [wiem na pewno, że funt pójdzie w górę; wiem nawet dokładnie o ile
    > i dokładnie kiedy -- dokładność/tolerancję wzrostu szacuję na
    > +/- 10000 pln na funcie; dokładność czasu - +/- ;) 100 lat]

    Spoko. :)
    Chociaz bardziej pdoobało mi sie to co wczesniej przytoczyłes o
    przepowiadaniu przyszłosci i o umiejetnosci tłumaczenia dlaczego sie nie
    sprawdziło.
    Bardziej zyciowe.

  • 30. Data: 2016-07-04 12:01:08
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

> [...]
    > swoją kasę to wie co robi i ma na to podstawy.
    > Ubawiłem się po pachy następnego dnia :-)

    Tak, to było zaskoczenie.
    Podobno banki robiły dla siebie sondaze i z nich tez wychodziło ze nie
    wyjda.
    Stad takie zaskoczenie.