  • 11. Data: 2016-07-03 14:30:36
    Temat: Re: skupujeta funta chopy?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    adamadammek pisze tak:

    > Gdy popatrzy się na wykres 10 letni, to okazja wydaję się być taka
    > średnia.... równie dobrze może się obsówać powoli do 4,5 zł

    Nie no pleśniaki będą bronić waluty żeby zakryć głupotę jaką zrobili ;)

    --
    Piter

    w banku bądź czujny jak pies podwójny!

  • 12. Data: 2016-07-03 17:44:48
    Od: a...@g...com

    Aha, no skoro w kręgach eksperckich klasy uzytkownika Z przewidują upadek uni, to to
    należy to uznać niemal za oczywistą oczywistość. Funt może wówczas faktycznie okazać
    się faktycznie bezpieczną alternatywa... obok korony, fraka, dolara zlotówki i 47
    innych walut.

  • 13. Data: 2016-07-03 20:00:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > Nie no pleśniaki będą bronić waluty żeby zakryć głupotę jaką zrobili ;)

    Ja mysle ze bedzie tak:
    - przez rok bedzie gadanie, negocjacje
    - przez ten czas spoleczenstwo bedzie z roznych wzgledach stawac coraz
    bardziej okoniem do brexitu
    - kiedy sondaze pokaza ze ilosc brexitowców w spoleczenstwie spadnie do
    35%, ogłosi sie nowe referendum w ktorym wynik bedzie juz własnie taki
    czyli ponad 60% za IN.

    reasumujac - funt okaze sie dobra inwestycją.

    Tyle ze spekulanci na walucie przeciez takich długich scenariuszy nie
    pisza, chodzi o to, zeby w tym czasie funt kilka razy poszedł to w jedna,
    to w druga strone :)

  • 14. Data: 2016-07-03 20:00:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

    > Sęk w tym że tu merytorycznie nic się nie da powiedzieć.
    > Podyskutuj z pogodynkami albo wróżbitą Maciejem.
    > Ten sam poziom merytoryki i profesjonalizmu.

    Oczywistym jest, ze nie da sie przewidziec w 100%.
    Ale pospekulowac, okreslic ryzyka - dlaczego nie.
    Można tez okreslic zaleznosci - przykładowo - jak bedzie brexit to spadnie,
    jak nie bedzie to wzrosnie.
    Jednak deprecjonowac sama dyskusje o rynkach walutowych... Dziwne...

    Lepiej.

  • 15. Data: 2016-07-03 22:54:09
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-07-03 o 20:00, Budzik pisze:
    > Jednak deprecjonowac sama dyskusje o rynkach walutowych... Dziwne...

    Bo już dość tego gloryfikowania. :-)

    Fakty są takie że można spokojnie pójść do wróżki a ta też za opłatą
    przepowie przyszłość.
    Skoro nie da się w 100% określić to się nie da i już zwłaszcza ostatnio
    kiedy wszystkie prognozy się nie sprawdzają.

    Wiadomo że stosując sztuczki socjotechniczne można wykreować się na
    "fachowca" ale dokładnie to samo robi cyganka na ulicy

    Śmieszność do kwadratu :-)

    > Lepiej.

    Widzisz. 500 zł za poradę "fachowca" się należy :-)

    Dzisiaj każdy gimnazjalista Ci taką "przepowiednię" spreparuje :-)

  • 16. Data: 2016-07-03 22:57:17
    Od: z <...@...pl>

> [...]
    > Tyle ze spekulanci na walucie przeciez takich długich scenariuszy nie
    > pisza, chodzi o to, zeby w tym czasie funt kilka razy poszedł to w jedna,

    A najbardziej się uśmiałem kiedy jakiś poważny bankowiec przekonywał że
    nie wyjdą bo bukmacherzy stawiają na to kasę a jeśli ktoś stawia swoją
    kasę to wie co robi i ma na to podstawy.
    Ubawiłem się po pachy następnego dnia :-)

  • 17. Data: 2016-07-03 23:38:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" 5778e25a$0$12540$6...@n...neostrada.pl

    > Ty na prawdę nie widzisz śmieszności w tym co tu piszecie?

    Naprawdę. :)

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 18. Data: 2016-07-03 23:42:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Oczywistym jest, ze nie da sie przewidziec w 100%.
    > Ale pospekulowac, okreslic ryzyka - dlaczego nie.

    Zwłaszcza wówczas, gdy odpowiedzialność za słowo -- żadna. :)

    [wiem na pewno, że funt pójdzie w górę; wiem nawet dokładnie o ile
    i dokładnie kiedy -- dokładność/tolerancję wzrostu szacuję na
    +/- 10000 pln na funcie; dokładność czasu - +/- ;) 100 lat]

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 19. Data: 2016-07-03 23:47:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" 57797b72$0$15194$6...@n...neostrada.pl

    > Fakty są takie że można spokojnie pójść do wróżki a ta też za opłatą przepowie
    przyszłość.

    Ja przepowiadam taniej -- i równie skutecznie. ;)

    > Widzisz. 500 zł za poradę "fachowca" się należy :-)

    U mnie -- tylko 400 pln!!!

    > Dzisiaj każdy gimnazjalista Ci taką "przepowiednię" spreparuje :-)

    https://pl.wikiquote.org/wiki/Winston_Churchill
    Dobry polityk musi umieć przepowiedzieć, co będzie się działo jutro,
    za tydzień, czy za rok i musi umieć wytłumaczyć, dlaczego nie zaszło
    to, co przepowiedział.

  • 20. Data: 2016-07-04 09:45:55

    > Naprawdę. :)

    No. A czego się spodziewałeś po chopach? :-)

    Dobrej wróżby?