  • 1. Data: 2016-06-29 13:43:37
    Temat: Umieranie...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Mój tablet (Ovemax) umiera...
    Umiera też Jozif...

    http://wyborcza.pl/1,75398,20320081,prezydent-sadzi-
    sedziow.html

    Niby umarł 63 lata temu a od 60 lat mamy odwilż, ale...

    [..] odmówił awansu dziewięciu sędziom.
    Przyznał sobie takie prawo wbrew konstytucji
    i ustawie o ustroju sądów powszechnych

    Prezydent odmówił - bez uzasadnienia - nominacji dziesięciu
    sędziom sądów powszechnych. - Władza wykonawcza chce podporządkować
    sobie władzę sądowniczą - ocenia rzecznik Krajowej Rady Sądownictwa Waldemar Żurek

    Dziewięciu czy dziesięciu? Odmówił nominacji sędziom czy kandydatom na sędziów?
    Czy to początek końca świata Josifa Wissarionowicza Dżugaszwilija Stalina?

    -=-

    Przypomnę, że Wojciech Cejrowski proponuje lepszą pierestrojkę -- wywalenie
    wszystkich obecnych sędziów. Ja tę sędzię:

    http://nawokandzie.ms.gov.pl/numer-23-2/opinie-numer
    -23/roztropnie-z-bieglymi.html

    bym pozostawił, a nawet -- awansował, choć teraz chyba taki awans nie niesie
    gratyfikacji finansowych.

    I przypomnę nieśmiało, że jeśli JKaczyński zaniecha :) tego, co oficjalnie
    obiecywał a Bóg (nie ja, ale Bóg!) zauważy, iż pozostał Mu jeszcze jeden
    Tupolev do roztrzaskania, będę chodził (o ile zdołam) na marsze żałobne
    i będę palił świece, ale nie JKaczyńskiemu a ofiarom ustroju stalinowskiego.

    Miłosierdzie nie oznacza mordowania niewinnych ludzi.

    Dość często zbyt miękkie sumienia prowadzą do zbrodni
    bezpośredniej (wbicia ofierze noża w głowę) lub do
    pośredniej (zaniechania karania zbrodniarzy) i temu
    czemuś trzeba przeciwstawiać się roztropnością.

    Miłosierdzie nie oznacza zezwolenia na mordowanie.
    Miłosierdzie trzeba okazać nie tylko zbrodniarzom,
    ale też (albo i przede wszystkim) niewinnym
    ludziom -- potencjalnym ofiarom zbrodniarzy.

    Ja przebaczałem zbyt łatwo -- i mam teraz tego smutne efekty. :)

    Na lekcjach religii uczono mnie często, że sprawiedliwy Bóg
    (Bóg jest sprawiedliwy z definicji) za dobro wynagradza a za
    zło -- każe!

    Wybaczenie nie oznacza zezwolenia na rozprzestrzenianie się zła.
    Co więcej -- nieraz sami złoczyńcy woleliby być karani niż
    gloryfikowani, gdyż czynione przez nich zło uderza także w nich samych.

    -=-

    Oby ten artykuł był zwiastunem gruntownych zmian w polskim sądownictwie.
    Czesi przeszli lustrację -- i mają sądy powszechne o niebo lepsze od
    naszych, choć także przeżyli okupację stalinowską.

    Polacy nie lustrowali sędziów, przez co do dzisiaj, pomimo dziesiątków
    lat, nadal to zamknięte/hermetyczne środowisko (sędziowskie) jest
    nieprzychylne Polakom! Jeśli nawet do tego środowiska wszedł ktoś
    porządny -- miał problemy, gdyż zamierzeniem Stalina była likwidacja
    inteligencji polskiej, której celem była likwidacja polskiego narodu.

    Łatwiej rozdeptywać Polaków administracyjnie niż mordować w czystkach
    przy pomocy wojen militarnych -- kosztownych i obusiecznych.

    -=-

    Sędzia Sądu Okręgowego kłamie w tak zwane żywe oczęta!!!

    http://eneuel.w.duna.pl/zdrowie/Renta/okregowy/apela
    cjazus.pdf

    Kłamstwa są pod literą K -- tak wyszło samo z siebie.
    I -- ignorowanie, A -- anachronologia, B -- Błędne
    wnioskowanie. Też tak wyszło. Najpierw pisałem słowa,
    później je poukładałem w stosownej kolejności,
    a dopiero na końcu dorzuciłem litery.

    Błędne wnioskowanie to oksymoron. :)
    (gorące lody)

    wnioskowanie n I
    1. rzecz. od wnioskować.
    2. lm D. ~ań
    log. <<rozumowanie polegające na wyprowadzeniu, zgodnie
    z prawami logiki, nowych twierdzeń (wniosków) ze zdań
    uznanych za prawdziwe (z przesłanek)>>

    Sędziom po wojnie dano zadanie -- niszczenie Polaków.
    Ci sędziowie (często analfabeci -- inteligencję celowo
    wymordowano) decydowali o tym, kto może być sędzią...

    Człowiek wykształcony mógł być nikim wobec analfabety.

    -=-

    Nagrałem CDR, wydrukowałem (chyba wydrukowałem -- drukowała
    drukarnia, nie ja, ale chyba wydrukowała) Apelację i niosę
    to do Biura podawczego.

    Nagrałem i Apelację (PDF), i filmy (3GP i FLV) ukazujące makabrycznie
    niską saturacje krwi tlenem i wywiad (WAV i MP3) z dr Bernacką, i film
    o biciu piany składnikami, które same nie pienią się. :)

    https://www.youtube.com/watch?v=57Z5D_k4DRA

    -=-

    I zaczynam przygotowania do rehabilitacji w ramach prewencji rentowej związanej z
    moją astmą.
    Dziś zbudziłem się z tętnem 130 uderzeń na minutę. :) Po wzięciu polopiryny :) tętno
    spadło
    dwukrotnie. :) Saturację mam teraz na poziomie 90% -- zdecydowanie za niskim, ale jak
    dla
    mnie -- całkiem wysokim. :) Mając za sobą tylko siedem godzin snu -- czuję się tak,
    jakbym
    był mocno pobity w głowę... Poprzednie doby nie były aż tak złe, ale od kilku dni nie
    śpię
    tyle, ile muszę, a muszę spać około 12 godzin na dobę.

    I choć tyle razy pisałem w swych pismach o braku czasu -- SO ani razu nie wydobył
    z biegłych informacji co o tego, czy rzeczywiście muszę długo spać i długo ćwiczyć,
    i czy naprawdę powoli czytam, choć zdrowy rozsądek nakazuje pozyskanie takich
    informacji i to z konkretami: ile czasu wg pulmonologa muszę spać, ile czasu wg
    neurologa muszę ćwiczyć kręgosłup, i jak mogą wpływać schorzenia wzroku na szybkość
    czytania...

    Zamiast tych informacji -- w opiniach biegłych jest informacja (w dwóch opiniach
    alogicznie utworzona) o mojej zdolności do pracy lub o braku niezdolności do pracy
    i masa piany. :)

    A pytanie zasadnicze (i prawo o rentach chorobowych) mówi nie
    o zlepkach pojedynczych schorzeń, lecz o 'stanie zdrowia'.

    Dwa lata SO zbierał informacje, ale nie te, których potrzebował... :)
    Jak z Baśką -- która nie to dawał, co miała dawać, bo Luśnia (młot
    jeden) zmienił 'z' na 'd'... ;)

    Właśnie przypomniałem sobie rozprawę, o której kiedyś pisałem.
    Sędzia zapytała świadka o coś, na co dostała odpowiedź jakąś taką:
    'Po co pytasz skoro wiesz? Byłaś przy tym obecna'. Sędzia pouczyła
    świadka o tym, jak trzeba do niej zwracać się w sądzie. :) Problem
    w tym, że ta sędzia pytała o coś, co miało miejsce w czasie... Hm...
    Intymnego zbliżania się owego świadka do tej sędzi. :)

    I raczej ;) odpada problem oszustwa -- osoba, która to opisywała,
    dodała sporo detali i (co do zasady?) nie dawała się złapać na kłamstwie. :)

    Nie dawał? -- toż ten człowiek nie był moim bratem...
    Wg niego był -- choć nie był bratem rodzonym. ;)
    Czyż w kościele nie ma słów: 'kochana siostro, kochany bracie?'. ;)

    Jak wielu mówiło: 'wszystko to gówno, z wyjątkiem moczu', tak
    ten człowiek zwykle mówił: 'wszyscy jesteśmy braćmi, albo siostrami'.

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 2. Data: 2016-06-29 17:10:59
    Temat: Re: Umieranie...
    Od: "BBBzyko" <p...@g...com>

    Płacisz to dalej czy nie ? ;) Sorry, że tutaj ale nie moge nigdzie znalezc
    majla :)

    > http://rekomendacja.t-mobilebankowe.pl/rekomendacja/
    ?partnerID=36&applicationID=83739_5150_PLN_1_X&userI
    D=83739
    > 5 dych w razie czego ode mnie
    >

    > http://rekomendacja.t-mobilebankowe.pl/rekomendacja/
    ?partnerID=36&applicationID=83739_4200_PLN_IRR00_X&u
    serID=83739

  • 3. Data: 2016-06-30 17:53:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "BBBzyko" 5773e4c8$0$15209$6...@n...neostrada.pl

    > Płacisz to dalej czy nie ? ;) Sorry, że tutaj ale nie moge nigdzie znalezc majla :)

    Dlaczego dalej? Jeszcze nikomu za to nie zapłaciłem.
    Warunkiem wypłaty komuś za to przeze mnie jest
    otrzymanie przeze mnie zapłaty właśnie za to.
    I nie jest to warunek jedyny.

    Jeszcze bank mi nie zapłacił z tego tytułu.

  • 4. Data: 2016-06-30 19:48:18
    Od: knrdz <x...@t...cy>

    W dniu 29.06.2016 o 17:10, BBBzyko pisze:
    > Płacisz to dalej czy nie ? ;) Sorry, że tutaj ale nie moge nigdzie znalezc

    A propos płacenia, to gdzie można się zgłosić po obiecane 3 dychy z
    reflinka
    https://clk.leadexpert.pl/click?c=QKp4UIpO&cr=nWtr0S
    du&s=NdnT4JTV ?

  • 5. Data: 2016-06-30 19:59:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "knrdz" 57755b63$0$648$6...@n...neostrada.pl

    > A propos płacenia, to gdzie można się zgłosić po obiecane 3 dychy z reflinka

    > https://clk.leadexpert.pl/click?c=QKp4UIpO&cr=nWtr0S
    du&s=NdnT4JTV ?

    Jeśli ten link prowadzi_do wskazuje_na mnie -- to do mnie,
    ale na razie mam tylko wypłaty za BZWBKKBSg a za nie daję 4 dychy, nie 3.

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 6. Data: 2016-06-30 20:04:20
    Od: knrdz <x...@t...cy>

    W dniu 30.06.2016 o 19:59, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    du&s=NdnT4JTV ?

    > Jeśli ten link prowadzi_do wskazuje_na mnie -- to do mnie,
    > ale na razie mam tylko wypłaty za BZWBKKBSg a za nie daję 4 dychy, nie 3.

    To reflink z Twojego postu dotyczącego lokacyjno-tankującej promocji w
    Toyocie, dziś wypłaciła pieniądze więc warunki zostały spełnione.

  • 7. Data: 2016-06-30 20:49:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "knrdz" 57755f24$0$12545$6...@n...neostrada.pl

    > To reflink z Twojego postu dotyczącego lokacyjno-tankującej promocji w Toyocie,
    dziś wypłaciła pieniądze więc warunki zostały
    > spełnione.

    Nie mam nic za Toyotę, ale jak będę miał -- dam znać na grupie.

    Mam za to zapłaty z Agory za BZWBKKBSg -- choć nie mam chętnych
    do odbioru zapłaty ode mnie.

    Chętnych na odbiór zapłaty ode mnie -- zapraszam po tenże odbiór.

    -=-

    Możesz mi podać (m@ilem) czasy i daty -- zobaczę, czy jest OK.

    Za BZWBKKBSg Agora nie wypłaciła, choć osoba z tej grupy
    założyła konto; reklamację Agora uznała.

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 8. Data: 2016-07-01 14:43:55
    Od: "BBBzyko" <p...@g...com>

    > Możesz mi podać (m@ilem) czasy i daty -- zobaczę, czy jest OK.
    >
    > Za BZWBKKBSg Agora nie wypłaciła, choć osoba z tej grupy
    > założyła konto; reklamację Agora uznała.

    No ale gdzie szukac tego majla ???

  • 9. Data: 2016-07-02 15:34:38
    Od: knrdz <x...@t...cy>

    W dniu 30.06.2016 o 20:49, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Możesz mi podać (m@ilem) czasy i daty -- zobaczę, czy jest OK.

    Poszło. Doszło?

  • 10. Data: 2016-07-02 20:32:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>