  • 1. Data: 2016-07-04 10:52:58
    Temat: Lokata - gdzie
    Od: xyz <x...@i...pl>

    Witam,

    Gdzie teraz można bez zakładania konta wrzucić kasę powyżej 100k?
    Optima,Idea odpada bo tam już miałem i traktują mnie nie jako starego
    klienta....

    xyz

  • 2. Data: 2016-07-04 12:01:02
    Temat: Re: Lokata - gdzie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik xyz x...@i...pl ...

    > Witam,
    >
    > Gdzie teraz można bez zakładania konta wrzucić kasę powyżej 100k?
    > Optima,Idea odpada bo tam już miałem i traktują mnie nie jako starego
    > klienta....

    Millenium sie reklamuje ze 100k na koncie - 2,7.
    BGZ ze 100k - 3% ale chyba na lokacie.

  • 3. Data: 2016-07-04 12:17:07
    Od: xyz <x...@i...pl>

    W dniu 04.07.2016 o 12:01, Budzik pisze:
    > Użytkownik xyz x...@i...pl ...

    > Millenium sie reklamuje ze 100k na koncie - 2,7.
    > BGZ ze 100k - 3% ale chyba na lokacie.

    Ok, sprawdzę, mam nadzieję,że da się to ogarnąć via net.... :-)

  • 4. Data: 2016-07-05 11:05:37
    Od: b...@o...pl

    W dniu poniedziałek, 4 lipca 2016 10:50:52 UTC+2 użytkownik xyz napisał:
    > Witam,
    > Gdzie teraz można bez zakładania konta wrzucić kasę powyżej 100k?
    > xyz

    Getin aktualnie oferuje bez konta 2,8% na 4 miesiące dla nowych środków.