  • 41. Data: 2018-11-21 10:23:31
    Temat: Re: revolut cd?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > ze zwolnieniem z opłaty na zawsze - tylko zamawiaj przez telefon, a nie net.

    Promocja jest tylko dla zamówień przez telefon?
    P.G.

  • 42. Data: 2018-11-21 11:10:01
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu środa, 21 listopada 2018 10:23:30 UTC+1 użytkownik Piotr Gałka napisał:

    > Promocja jest tylko dla zamówień przez telefon?
    > P.G.

    Ze zwolnieniem na zawsze tylko przez telefon:
    https://static3.santander.pl/asset/R/e/g/Regulamin-P
    romocji---Karta-kredytowa-przez-telefon---to-sie-opl
    aca_82699.pdf
    Póki co do końca roku trwa.

    Żeby potem nie było na mnie - łobuzy chcą 15zł za odnowienie karty, więc póki co "na
    zawsze" oznacza 4 lata - zobaczymy, co będzie potem.

    Minus zamawiania przez telefon to konieczność przejścia przez pełną procedurę
    weryfikacji zdolności.

    Jest jeszcze opcja "na klik" - jak zakładałem rok temu konto to od razu była oferta
    do 4k - choć trzeba było oświadczyć, że jest się etatowcem.
    Tutaj łatwo mieć kartę za darmo na rok - wystarczy 10 pyknięć w ciągu bodajże 3
    miesięcy, w kolejnych latach wymagają 10 pyknięć na miesiąc.

    I do przyjrzenia się jeszcze OWU, bo żeby ubezpieczenie zadziałało, trzeba spełnić
    warunki - ale nie są trudne, wystarczy np. zatankowanie samochodu na bodajże 2 dni
    prze wyjazdem (oczywiście trzeba zapłacić tą kartą).

    Aha, czy to telefon czy klik to nie ma co liczyć na "zdalność" załatwienia sprawy -
    tel czy net to tylko wniosek i wstępna weryfikacja, finalizacja w oddziale. Być może
    jest możliwość przez kuriera, ale nie sprawdzałem.

  • 43. Data: 2018-11-21 11:14:20
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu środa, 21 listopada 2018 09:24:55 UTC+1 użytkownik g...@g...com napisał:
    > Ostatnio widzialem cos podobnego w Aliorze.
    > Musze sie przygladnac warunkom, moze pozegnam wreszcie mBank ?
    >
    > Ubezpieczenie jest konieczne. Na wiosne bylismy w Czarnogorze z wycieczka,
    > juz w czasie jazdy jedna gruba baba oparzyla sie kawa. W Budvie w szpitalu
    > leczenia niet to nie UE, trzeba placic. Druga wlazla w jerzowca, niby tam ich
    > nie ma, ale byl - bol podwojny.

    A w czym problem, by mieć dwie albo nawet więcej KK, szczególnie, jeśli są bezpłatne?
    A jak jeszcze dają bonusy - to problem tylko dla DG, etatowcy powinni korzystać
    (chyba że mają też KH w wobec tego brak zdolności).
    W październiku i listopadzie miałem wysyp nagród - ze 2k się uzbierało :)

    Ale co to za wycieczka do Czarnogóry, co nie miała ubezpieczenia? Chyba samodzielna,
    bo nikt zorganizowanej tak nie puści.

    Jeżowiec - całe szczęście nie wlazłem, ale blisko byłem - w Grecji oczywiście musiało
    być tak, że droga z hotelu na plażę wyprowadzała nas w okolice mola - i molo, oraz
    kamulce leżące obok niego na dnie - a tylko koło molo leżały, dalej sam piasek -
    obrośnięte jeżowcami. Brrr... Któregoś wieczoru jeden gościu je łowił.

  • 44. Data: 2018-11-21 11:36:10
    Od: g...@g...com

    Tak w Budvie byly tylko przy kamieniach kolo "baletnicy"

  • 45. Data: 2018-11-21 12:39:36
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

> [...]
    tel czy net to tylko wniosek i wstępna weryfikacja, finalizacja w oddziale. Być może
    jest możliwość przez kuriera, ale nie sprawdzałem.

    Dzięki za info.
    Nigdy nie myślałem o KK jako o ubezpieczeniach. Skąd Ty bierzesz czas
    aby to wszystko ogarniać ?
    Może spróbuję (mam wrodzoną niechęć do podejmowania działań nie dających
    100% gwarancji sukcesu).
    Mam też założenie - nie załatwiam żadnych papierów, poza tymi, które
    mogę sam wypełnić.
    Mam u nich KH i nasza spj ma u nich konto + kredyty. To może pomóc.
    P.G.

  • 46. Data: 2018-11-21 13:30:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    g...@g...com napisał:

    >A w czym problem, by mieć dwie albo nawet więcej KK, szczególnie,
    >jeśli są bezpłatne?

    W jednej bedzie w ubezpieczenie, a w drugiej lepszy kurs walutowy :-)
    A potem zapomnisz i zaplacisz nie ta co trzeba.

    I zadzialaly te ubezpieczenia ?

    Bo ja mam wlasnie przyklad - mama sie przewrocila i zlamala reke.
    Placi od lat jakies ubezpieczenie w PZU, zglosila szkode - i dostala
    odpowiedz, ze skoro nie bylo czynnikow zewnetrznych, to oni nie
    wyplacaja.

    A wczesniej na druga reke wyplacili ... czyzby musiala byc nierownosc
    w chodniku, na ktorej mozna sie potknac ?

    J.

  • 47. Data: 2018-11-21 13:32:59
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu środa, 21 listopada 2018 12:39:35 UTC+1 użytkownik Piotr Gałka napisał:

    > Nigdy nie myślałem o KK jako o ubezpieczeniach. Skąd Ty bierzesz czas
    > aby to wszystko ogarniać ?

    Z czasem raz lepiej raz gorzej.
    Naczytałem się tego jak była chwila więc się dzielę - w nadziei, że ktoś kiedyś czymś
    ciekawym podzieli się ze mną ;>

    Ubezpieczenia do KK aktualnie znikają - a ja akurat (tak zwykle bywa) zaczynam
    doceniać ich urok, oczywiście jeśli są darmowe. Ostatnio skorzystałem - co prawda nie
    do KK, tylko do ROR w milku - z hydraulika i wizyty domowej lekarza (z rotawirusem
    trudno wybrać się do przychodni).

    To do wbk world traktowałem jako dodatkowy bonus do darmowej KK - a je warto zbierać.
    Ale jak jest dobre ubezpieczenie to warto pobawić się w załatwienie karty nawet jak
    tylko na rok będzie bezpłatna.

> [...]
    > mogę sam wypełnić.
    > Mam u nich KH i nasza spj ma u nich konto + kredyty. To może pomóc.

    Zapytać zawsze można - oczywiście zacznij od źródła dochodów i pytania o dokumenty.
    A może lepiej załóż prywatny ROR, bez karty jest darmowy i może będziesz mógł lekko
    minąć się z prawdą w formularzu oferty na klik (o ile wciąż każdemu nowemu dają) -
    pytanie tylko, czy na tyle potrzebujesz tego ubezpieczenia, by brać KK na rok - albo
    potem pykać nią 10 razy/mc.
    A, słyszałem jeszcze, że po jakimś czasie posiadania RORu doradcy w oddziałach mają
    specjalne oferty na klik nawet dla DG - ale trzeba do oddziału iść, w necie ani w
    telefonie ich nie ma.

  • 48. Data: 2018-11-21 15:04:57
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > A może lepiej załóż prywatny ROR,

    Mamy (z żoną) jako warunek promocji do KH.

    > (o ile wciąż każdemu nowemu dają)

    Czyli to ma coś wspólnego z byciem nowym :)

    > albo potem pykać nią 10 razy/mc.

    Nie doczytałem wcześniej. To załatwia temat odmownie. 10 płatności w
    miesiącu to dla mnie za ciężkie zadanie.

    > nawet dla DG

    Ciągle zachodzę w głowę czemu banki tak nie lubią biorących sprawy w
    swoje ręce.
    P.G.

  • 49. Data: 2018-11-21 15:53:08
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 21 listopada 2018 15:04:58 UTC+1 użytkownik Piotr Gałka napisał:

    > Ciągle zachodzę w głowę czemu banki tak nie lubią biorących sprawy w
    > swoje ręce.

    Widocznie w tej grupie większe ryzyko przeterminowań w spłacie jest
    Czysta statystyka- zapewne bankom wychodzi ze osoby z DG są bardziej ryzykowne itp

  • 50. Data: 2018-12-03 18:19:16
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 21 Nov 2018 04:32:59 -0800 (PST), Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> wrote:

    >Ostatnio skorzystałem - co prawda nie do KK, tylko do ROR w milku - z hydraulika i
    wizyty domowej lekarza (z rotawirusem trudno wybrać się do przychodni).

    Możesz też skorzystać z istnienia wizyty domowej u lekarza POZ.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl