  • 11. Data: 2004-04-09 19:12:52
    Temat: Re: raiffisen bank
    Od: "pierze25" <p...@p...onet.pl>

    Wszystko co piszecie to prawda. Chodzi mi tylko o to, ze we wszystkich
    innych bankach gdzie mam konto ( inteligo, mbank, etc.) zwykle przelew musze
    wysylac przed 11:00 zeby otrzymac go nastepnego dnia, a czasami i to nie
    wystarcza. Myslalem, ze tak po prostu dziala system, ale raiffeisen pokazal
    mi ze to nieprawda te banki po prostu zdzieraja z nas skore i na dodatek
    utrudniaja zycie.

    wesolych swiat

  • 12. Data: 2004-04-09 19:22:06
    Od: SebCz <a...@K...pl>

> [...]
    > pokazal
    > mi ze to nieprawda te banki po prostu zdzieraja z nas skore i na dodatek

    Nie masz racji. Jesli zlecisz przelew w Inteligo o godz. 23.00, wyjdzie na
    drugi dzien rano o 8.00, okolo 11tej tegoż dnia bedzie w banku docelowym.
    --
    ______
    Pozdrowienia

    Zanim napiszesz na'priv', zdejmij kapelusz....

  • 13. Data: 2004-04-09 22:20:54
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org>

    Fri, 9 Apr 2004 21:12:52 +0200, na pl.biznes.banki, pierze25 w
    wiadomości <news:c56sjg$g6h$1@news.onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > wysylac przed 11:00 zeby otrzymac go nastepnego dnia, a czasami i to nie

    Jesteś w błędzie. W mBanku jesli zlecisz przelew przed godziną 13:25, to
    do banku docelowego trafi on jeszcze tego samego dnia. A to, czy
    docelowy bank Ci te pieniązde udostępni, to całkiem inna sprawa.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 14. Data: 2004-04-17 21:01:46
    Od: czeslaw <n...@d...slp.pl>

    Dnia 2004-04-09 09:42, Użytkownik Tomasz Waszczynski napisał:

    > Tak to jest jak się nie czyta oferty, tylko się bierze, bo za darmo :)

    ... jakby sie nie wiedzialo ze NIC nie ma za darmo, najwyzej z odroczona
    albo ukryta platnoscia o ktorej sie dyskretnie nie wspomina bo po co
    klienta stressowac.
    ---