  • 1. Data: 2004-04-08 14:53:39
    Temat: raiffisen bank
    Od: "pierze25" <p...@p...onet.pl>

    Wlasnie zaczalem testowac konto lokacyjne. wczoraj o 20 wyslalem przelew
    przyszedl dzisiaj o 8:01 troche sie zdumialem, wyslalem nastepny ok 10:00
    jakiez bylo moje zdumienie kiedy przelew pojawil sie tego samego dnia ok
    14:00.

  • 2. Data: 2004-04-08 15:04:57
    Temat: Re: raiffisen bank
    Od: SebCz <a...@K...pl>

> [...]
    > jakiez bylo moje zdumienie kiedy przelew pojawil sie tego samego dnia ok

    Natomiast jakże ja się zdziwiłem, gdy zobaczyłem, że wpłata zrealizowana
    na konto Raiffaisen (przelew) widoczna jest jako 'Polecenie Przelewu
    Otrzymane' bez JAKICHKOLWIEK szczegółów transakcji!
    No i brak mozliwości wykonania przelewu dowolnego z określoną datą!!
    Ja wiem, że 'lokacyjne', ale już bez tak elementarnych użyteczności...
    Wstyd. Na razie stoi zerowe u mnie.
    --
    ______
    Pozdrowienia

    Zanim napiszesz na'priv', zdejmij kapelusz....

  • 3. Data: 2004-04-08 15:30:59
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    SebCz wrote:
    > 'Polecenie Przelewu Otrzymane' bez JAKICHKOLWIEK szczegółów
    > transakcji!

    na papierowym wyciagu sa szczegóły
    *** blad ***

  • 4. Data: 2004-04-08 15:43:58
    Od: SebCz <a...@K...pl>

    > na papierowym wyciagu sa szczegóły

    Marna pociecha ;) Nie przetestowawszy, podałem kilku osobom ten własnie
    numer konta, kwoty były identyczne, no i teraz bądź mądry kto wpłacił, a
    kto nie. Czekanie na papierowy wyciąg nie załatwia sprawy, a swoją drogą
    takowy mi nie potrzebny. Doszedłem do ładu korespondując z
    zainteresowanymi i czym prędzej (na razie- do czasu usunięcia tej
    niedogodności) zapomniałem, że mam konto w Raiff..

    --
    ______
    Pozdrowienia

    Zanim napiszesz na'priv', zdejmij kapelusz....

  • 5. Data: 2004-04-09 07:42:14
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "SebCz" <a...@K...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zainteresowanymi i czym prędzej (na razie- do czasu usunięcia tej
    > niedogodności) zapomniałem, że mam konto w Raiff..

    Tak to jest jak się nie czyta oferty, tylko się bierze, bo za darmo :)

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 6. Data: 2004-04-09 08:09:47
    Od: SebCz <a...@K...pl>

    > Tak to jest jak się nie czyta oferty, tylko się bierze, bo za darmo :)

    Po pierwsze - moje pierwsze konto, to Inteligo, i owszem, płacę za nie,
    darmocha mnie nie pociąga. Dla informacji - główną przyczyną, dla której
    założyłem konto w Raiff był fakt posiadania karty VC w Raiff - mam teraz
    do niej dostęp poprzez net, pomyślałem, ze byłoby dobrze mieć to wszystko
    w jednym miejscu, ale funkcjonalność tego konta okazała się
    niewystarczająca.

    I zanim Kolega zarzuci z usmiechem komuś nieczytanie, sugeruję, żeby
    Kolega trochę właśnie poczytał.

    Dla ułatwienia: http://www.raiffeisen.pl/pop/regulamin_konto_lokacyj
    ne.pdf
    Par. 13 - ani słowa o braku mozliwości wykonania przelewu z datą przyszłą.

    A już tego, że nie ma szczegółów przelewów przychodzących widocznych w
    internecie, to nigdzie tam nie znajdziemy.

    Takich rzeczy człowiek się dowiaduje stąd, z grupy. Dlatego też mój
    poprzedni post może być cenną informacją dla ewentualnych przyszłych
    klientów.

    --
    ______
    Pozdrowienia

    Zanim napiszesz na'priv', zdejmij kapelusz....

  • 7. Data: 2004-04-09 08:58:28
    Od: "Krzysztof" <jkm4[NOSPAM]@gazeta.pl>

    Dla mnie to cenna informacja, bo zamierzałem założyć lokacyjne w RB.
    Dzięki
    Krzysiek

  • 8. Data: 2004-04-09 11:01:20
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    > Dla ułatwienia: http://www.raiffeisen.pl/pop/regulamin_konto_lokacyj
    ne.pdf
    > Par. 13 - ani słowa o braku mozliwości wykonania przelewu z datą przyszłą.

    Ale w demie już widać doskonale :)

> [...]
    > Takich rzeczy człowiek się dowiaduje stąd, z grupy. Dlatego też mój
    > poprzedni post może być cenną informacją dla ewentualnych przyszłych

    Jasna sprawa.

  • 9. Data: 2004-04-09 11:28:43
    Od: SebCz <a...@K...pl>

    ne.pdf

    > Ale w demie już widać doskonale :)

    No nie do konca. Bo tam widnieje cos takiego jak przelew odroczony.
    Doczytałem o karcie kodów i założyłem, że pozwoli ona na zdefiniowanie
    takiego przelewu, jak w niemal każdym innym banku... A się okazuje, że
    trzeba to robić przez telefon i tak. Niedawno się dowiadywałem, w planach
    mają wprowadzenie kolejnych uzyteczności, ale bliższych terminów nie była
    mi uprzejma pani konsultantka podać. no to czekamy.
    --
    ______
    Pozdrowienia

    Zanim napiszesz na'priv', zdejmij kapelusz....

  • 10. Data: 2004-04-09 15:40:09
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org>

    Fri, 09 Apr 2004 13:28:43 +0200, na pl.biznes.banki, SebCz w wiadomości
    <news:opr56st5lzx3ew17@news.tpi.pl> napisał(a):

> [...]
    > mają wprowadzenie kolejnych uzyteczności, ale bliższych terminów nie była
    > mi uprzejma pani konsultantka podać. no to czekamy.

    Co gorsza, jeśli to jest dostęp do konta lokacyjnego, to w ogóle nie ma
    możliwości wykonywania przelewów zdefiniowanych. Każdy jeden przelew
    trzeba każdorazowo w całości wprowadzać od nowa, co sprowadza
    funkcjonalność tej usługi wyłącznie do nadzorowania stanu konta.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj