  • 1. Data: 2004-04-08 13:00:17
    Temat: Debet w Inteligo?... dziwne
    Od: "Tomasz Jaszowski" <T...@s...wroc.pl!!!>

    Zalozylem konto Inteligo, dostalem karte, place nia, wybieram kase w
    bankomatach, ciesze sie serwisem SMS i dostepem przez internet... no i
    nadszedl czas ostatecznego rozstania sie z CBE Pekao, wiec pomyslalem sobie,
    co mi tam..., zmienie kredyt odnawialny w CBE na debet w Inteligo.

    na konto wplywa moja pensja (no narazie wplynela pierwsza, bo z powodu
    zamieszania w ksiegowosci dopiero za marzec mi wyslali, chociaz konto mam od
    polowy stycznia)... poza tym mialem pare wiekszych wplat, bo troche ekstra
    kasy weszlo... generalnie osad jakis jest, srednie saldo ok 500pln, max do
    kilku tys. ...

    po przeczytaniu info ze debet moze zostac przyznany juz po pierwszym wplywie
    uznalem ze raczej nie powinno byc problemu, i jakiez bylo moje zdziwienie
    gdy po kliknieciu w link zloz wniosek online dostalem komunikat:

    a.. Nie korzystasz aktywnie ze swojego konta Inteligo. Zachęcamy Cię do
    czynnego korzystania z oferty konta Inteligo, a wkrótce będziesz mógł
    ubiegać się o przyznanie w nim debetu.

    zaintrygowany zadzwonilem na hotline i uslyszalem, ze za malo obracam
    pieniedzmi (!) ... upewnilem sie, bo myslalem ze cos nie zrozumialem... ale
    pani potwierdzila, ze zbyt malo operacji wplywu i wyplywu kasy mam...

    a moze ktos z was wie, ile trzeba zrobic operacji miesiecznie zeby 'aktywnie
    korzystac z konta'?

    to zrobie sobie automat (i odzaluje pare pln) i poprzelewam kase w kolko
    pomiedzy inteligo i mbank... (a moze wystarczy przelewac pomiedzy subkontami
    inteligo?), tylko ile razy musialbym dokonac tej operacji zeby uzyskac ten
    debet?

    (i jeszcze, nie wiem czy to wazne, ale konto jest wspolne, a
    wspowlascicielka korzysta sporadycznie z karty do wyciagania kasy ze
    'sciany'... i wplaca kase osobiscie w oddziale PKO, bo jej pracodawca woli
    dac $ do reki)
    --
    Tomek
    niepomiernie zdziwiony

  • 2. Data: 2004-04-08 13:06:44
    Temat: Re: Debet w Inteligo?... dziwne
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    to nie prawda ze chodzi o ilosc wplat i wyplat. Mialem ten sam problem,
    do czasu az zaklad nie zaczal przelewac mojego wynagrodzenia na konto.
    Po 1, 2 wplatach wynagrodzenia przez zaklad pracy z debetem nie mialem
    zadnego problemu.

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 3. Data: 2004-04-08 13:09:09
    Od: SebCz <a...@K...pl>

> [...]
    > subkontami
    > inteligo?), tylko ile razy musialbym dokonac tej operacji zeby uzyskac

    Odradzam, bo nie jest potwierdzone jakimi kryteriami się Inteligo
    _dokładnie_ kieruje.
    To jest jak zauważyłem po swoim przykładzie i żony, (korzystamy w zupełnie
    inny sposób ze swoich kont), że to wypadkowa kilku czynników. Ma na to
    wpływ czas posiadania konta, średnie saldo, ilość zużytych haseł (chyba),
    korzystanie z karty i pewnie inne.
    Szkoda tych złotówek na sztuczne przelewu IMHO, cierpliwość zalecam :) W
    nowym miesiącu sprawdzę, czy uda mi się podnieść o kolejny szczebelek :)
    (najpierw miałem 600, teraz 800, sprawdzę czy przejdzie 1000 ;))
    --
    ______
    Pozdrowienia

    Zanim napiszesz na'priv', zdejmij kapelusz....

  • 4. Data: 2004-04-08 13:20:00
    Od: "Artur Czeczko" <a...@e...one.pl>

    Użytkownik "SebCz" <a...@K...pl> napisał w wiadomości

    > Szkoda tych złotówek na sztuczne przelewu IMHO, cierpliwość zalecam :) W
    > nowym miesiącu sprawdzę, czy uda mi się podnieść o kolejny szczebelek :)
    > (najpierw miałem 600, teraz 800, sprawdzę czy przejdzie 1000 ;))

    Ja miałem kiedyś 800, potem zrezygnowałem z debetu, za jakiś czas
    spróbowałem jeszcze raz - 300 i ani złotówki więcej. Nie pomogło
    wpłacenie na konto kilky tys. zł (pożyczonych na chwilę ;)).

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 5. Data: 2004-04-08 13:23:14
    Od: SebCz <a...@K...pl>

    > Ja miałem kiedyś 800, potem zrezygnowałem z debetu, za jakiś czas
    > spróbowałem jeszcze raz - 300 i ani złotówki więcej. Nie pomogło
    > wpłacenie na konto kilky tys. zł (pożyczonych na chwilę ;)).

    Dokładnie! Ale ja raczej zwyżkuję ze średnią ;)) Niemniej, zobaczymy ...
    --
    ______
    Pozdrowienia

    Zanim napiszesz na'priv', zdejmij kapelusz....

  • 6. Data: 2004-04-08 13:42:37
    Od: "J-S" <J...@n...adresu.com>

    Witam!
    Ja za to wogole nie moge sie cieszyc debetem,
    Od ponad 2 lat wplywa na konto wyplata z zakladu pracy, place comiesieczne
    rachunki, robie tez inne przelewy, dostaje przelewy m.in z transakcji
    allegro, a nadal probujac skorzystac z debetu dostaje komunikat:
    Przepraszamy, z weryfikacji Twoich danych wynika, że nie możesz ubiegać się
    o debet ponieważ:

    Nie posiadasz zdolności kredytowej wymaganej do przyznania lub zwiększenia
    Twojego debetu w rachunku.

    Czy jest to moze spowodowane tym, ze zakladajac konto nie pracowalem jeszcze
    i tych danych wtedy nie podalem ?

    Pozdrawiam
    J-S

  • 7. Data: 2004-04-08 13:54:06
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik J-S napisał:

> [...]
    > Twojego debetu w rachunku.
    >
    > Czy jest to moze spowodowane tym, ze zakladajac konto nie pracowalem jeszcze

    Hmmm. Ja zalozylem konto na samym poczatku, gdy powstalo Inteligo. Przez
    dwa lata przelewalem na nie okolo 1000 zl miesiecznie by poplacic
    rachunki i kupic czasem cos w internecie. Nie podawalem pracodawcy, ani
    nie przelewalem na konto wynagrodzenia. I jak wprowadzili debet, to mnie
    wpuscilo na strone z ankieta. Ale jej nie wypelnialem, bo na debecie mi
    nie zalezalo.

    Z tego wynika, ze nic nie wynika. ;-) Nie przelewalem wynagrodzenia,
    wykonywalem okolo 5 przelewow miesiecznie. Czasem placiclem karta (ale
    rzadko, jak cos zostawalo po zaplaceniu rachunkow). Konto czyscilem z
    reguly prawie do zera na koniec miesiaca. I bylem wystarczajaco aktywnym
    uzytkownikiem, zeby starac sie o debet.

    Bartol

  • 8. Data: 2004-04-08 14:58:13
    Od: "Artur Czeczko" <a...@e...one.pl>

    > Dokładnie! Ale ja raczej zwyżkuję ze średnią ;)) Niemniej, zobaczymy ...

    Aa... może mieć znaczenie, czy wpłaty są z Inteligo, czy z innych banków.
    Te ostatnie kilka kzł były przelane z innego konta Inteligo.

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 9. Data: 2004-04-08 14:59:09
    Od: SebCz <a...@K...pl>

    > Aa... może mieć znaczenie, czy wpłaty są z Inteligo, czy z innych banków.
    > Te ostatnie kilka kzł były przelane z innego konta Inteligo.

    Nie sądzę.. Cóż by to miało dla nich za znaczenie?
    Moje wpłaty są zatytułowane 'wpłata własna' i realizowane w PKO BP
    (placówkach/agencjach), ale też otrzymuję przelewy z różnych innych banków.
    --
    ______
    Pozdrowienia

    Zanim napiszesz na'priv', zdejmij kapelusz....

  • 10. Data: 2004-04-08 15:37:37
    Od: Krzysiek Nowak <l...@o...pl>

    >a moze ktos z was wie, ile trzeba zrobic operacji miesiecznie zeby 'aktywnie
    >korzystac z konta'?

    Inteligo przeprowadzilo kiedys "symulacje" kosztow - taka, zeby konto
    bylo najtansze. Z ciekawszych rzeczy byly tam 4 wyplaty w obcych
    bankomatach i 4 wplaty w banku (pewnie tych samych pieniedzy). Tak
    robiac zyskasz chyba statuk aktywnego uzytkonika ;-)

    Pzdr.
    Lack