  • 1. Data: 2004-04-08 11:47:56
    Temat: Warto akceptowac karty w sklepie?
    Od: "red" <r...@w...pl>

    Mam pytanko czy warto zaczac akceptowac karty w sklepie? Z jednej strony
    coraz wiecej konkurentow wprowadza terminale, z drugiej oferowane prowizje
    sa chyba dosc wysokie.

    Co polecacie?

  • 2. Data: 2004-04-08 12:04:52
    Temat: Re: Warto akceptowac karty w sklepie?
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "red" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Mam pytanko czy warto zaczac akceptowac karty w sklepie?

    Warto, bo np. ja wolę sklepy gdzie można płacić kartą i więcej tam kupuję
    :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2004-04-08 12:21:58
    Od: "krab" <_...@k...pl>

> [...]
    > coraz wiecej konkurentow wprowadza terminale, z drugiej oferowane prowizje

    po prostu powinienes sam sprawdzic - zapewniam cie jednak ze poczatki sa
    trudne , w sklepie w ktorym kupuje, przez pierwszy miesiac trans dokonaly
    tylko 2 osoby, w wyniku tego facet terminal zwinal, ale teraz ponownie go
    zainstalowal i jak widze juz troche osob placi tam karta
    w polsce nie ma jeszcze nawyku placenia karta, ja osobiscie doznaje szoku,
    jak ktos biegnie do bankomatu po gotowke by zaplacic w sklepie w ktorym
    przyjmuja karty - a widze to czasami, ale swiadomosc powoli wzrasta :)

  • 4. Data: 2004-04-08 12:26:53
    Od: "TJL" <t...@p...onet.pl>

    Pewnie, że warto. Nerwy straszne mna targaja jak musze leciec do bankomatu
    bo sklep nie akceptuje kart.

    Pozdr. TJL

  • 5. Data: 2004-04-08 12:46:29
    Od: "Artur Czeczko" <a...@e...one.pl>

    Użytkownik "krab" <_...@k...pl> napisał w wiadomości

    > w polsce nie ma jeszcze nawyku placenia karta, ja osobiscie doznaje szoku,
    > jak ktos biegnie do bankomatu po gotowke by zaplacic w sklepie w ktorym
    > przyjmuja karty - a widze to czasami, ale swiadomosc powoli wzrasta :)

    A kiedy ostatnio widziałeś sytuację, gdy ktoś musiał zostawić przy kasie
    wszystkie zakupione przez siebie artykuły i pobiec do bankomatu,
    żeby wypłacić kasę, bo terminal nie chciał przyjąć?
    Ja co prawda widziałem to stosunkowo dawno temu, ale takie
    zdarzenia zapadają w pamięć na dłuuugo...

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 6. Data: 2004-04-08 13:01:52
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    red napisał:

> [...]
    > coraz wiecej konkurentow wprowadza terminale, z drugiej oferowane prowizje

    Przyłaczam się do głosów "za". Oprócz korzyści wynikających z
    przyciągnięcia klientów, którzy już mają nawyk płacenia kartą (z czasem
    ich liczba na pewno będzie wzrastała), istnieje jeszcze "pozafinansowy"
    zysk: sklep w którym mogę zapłacić kartą zyskuje u mnie dodatkowego
    "plusa", jakoś tak podświadomie czuję, że nie jest to przysłowiowa
    "budka z pietruszką" jakich wiele, ale porządny, poważny Sklep dbający o
    wygodę klientów.

    Pzdr
    PWZ

  • 7. Data: 2004-04-08 13:35:23
    Od: "Krzysztof Zientara" <t...@o...pl>

    A kiedy ostatnio widziałeś sytuację, gdy ktoś musiał zostawić przy kasie
    wszystkie zakupione przez siebie artykuły i pobiec do bankomatu,
    żeby wypłacić kasę, bo terminal nie chciał przyjąć?

    Mi zdarzyło się całkiem niedawno, VE Inteligo. Jakąś "chwilową awarię"
    mieli, i wtedy nawet wycieczka do bankomatu nie pomogła :-(

    Krzysztof Zientara

  • 8. Data: 2004-04-08 13:40:56
    Od: david <d...@N...o2.pl>

    > A kiedy ostatnio widziałeś sytuację, gdy ktoś musiał zostawić przy kasie
    > wszystkie zakupione przez siebie artykuły i pobiec do bankomatu,
    > żeby wypłacić kasę, bo terminal nie chciał przyjąć?

    sądzę że kolegę wyżej denerwuje to samo co mnie - jest bankomat przed
    sklepem w sklepie oczywiście przyjmują karty, ale klient staje przed
    bankomatem wybiera 200zł (kasjer później się wqrwia bo takich debili
    jest najwięcej zaraz po wypłacie i każdy kupuje coś za 8zł a daje 200zł
    i weź tu takiemu któremuś z rzędu klientowi wydaj resztę) i idzie tymi
    200zł zapłacić w sklepie.
    paranoja
    bankomat jest teraz słabiej zabezpieczony niż zakup w kasie kartą

    pozdr
    david

  • 9. Data: 2004-04-08 14:14:52
    Od: "Marcin Zieba" <z...@s...op.pl>

    Tak pisze david:

> [...]
    > 200zł
    > i weź tu takiemu któremuś z rzędu klientowi wydaj resztę)
    <CUT>

    A mnie denerwuje cos innego - klienci, ktorzy w duzych supermarketach za
    kazdy zakup placa karta. Transakcja warta np. 3,58 PLN dlugo sie autoryzuje
    i wydluza kolejke.
    Pzdr,
    MZ

  • 10. Data: 2004-04-08 14:24:57
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Grupowicz "Marcin Zieba", używający adresu <z...@s...op.pl>
    napisał:

    > A mnie denerwuje cos innego - klienci, ktorzy w duzych supermarketach
    > za kazdy zakup placa karta. Transakcja warta np. 3,58 PLN dlugo sie
    > autoryzuje i wydluza kolejke.

    Moze nie 3,85zl, ale kwoty od 10zl place karta, bo po to ja mam. A to, ze od
    pewnego czasu wiekszosc sklepow zrezygnowalo z "floor limit'ow" to juz ich
    problem. Ja to robie z premedytacja.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia