  • 1. Data: 2011-02-19 11:24:08
    Temat: rafi - bankowosc premium, r-dealer
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    zawracaja mi glowe z rafiego, zeby zmienic sobie konto z darmowego na
    premium - wtedy bede mial dostep do r-dealera.

    1. nie moge znalezc notowan, po jakich w r-dealerze moglbym kupowac
    EUR - moze sie ktos podzielic przykladowym notowaniem z jakiegos dnia
    dla kwoty rzedu kilkuste euro?
    chcialbym porownac to z notowaniami walutomatu, cinkciarza itpp.

    2. za bankowosc premium rafi sobie winszuje calkiem ladnie:
    "Opłata miesięczna za prowadzenie konta (4)
    0,00 PLN lub 9,99 PLN (gdy wystąpi przynajmniej jedna z opcji
    uprawniających do obniżenia opłaty)
    49,99 PLN w pozostałych przypadkach"

    no i zastanowily mnie warunki, ktore obnizaja oplate:
    "Wpływ na Konto Osobiste Klienta w kwocie min. 5 000 PLN lub 8 000
    PLN(2)"

    albo jest nieprecyzyjne sformulwoane, albo wystarczy zonglowac
    przykladowym 1kpln miedzy rafi a innym bankiem, zeby narobic tego
    obrotu 8kpln - jesli sie myle, to niech mnie ktos wyprostuje
    poprosze...

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 2. Data: 2011-02-19 12:30:16
    Temat: Re: rafi - bankowosc premium, r-dealer
    Od: "Sinus " <s...@g...pl>

    Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> napisał(a):
> [...]
    > przykladowym 1kpln miedzy rafi a innym bankiem, zeby narobic tego
    > obrotu 8kpln - jesli sie myle, to niech mnie ktos wyprostuje

    Dokładnie tak. Ja raz w miesiącu wysyłam rano I sesją do nich przelew na 8k, w
    tym samym dniu odsyłam i kwalifikuje się to jak wpływ zwalniający z opłaty.

    Konto bardzo fajne, wszystko za free. Nawet wypłaty kartą na poczcie z trąbką.

    --
    Sinus

  • 3. Data: 2011-02-19 13:46:24
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Sat, 19 Feb 2011 12:30:16 +0000 (UTC), "Sinus "
    <s...@g...pl> wrote:

> [...]
    >
    >Konto bardzo fajne, wszystko za free. Nawet wypłaty kartą na poczcie z trąbką.

    a to trzeba na raz 8kpln? czy mozna nop. 8 x 1kpln

    przy okazji - moglbys sprawdzic w r-dealerze, jaka byla cena sprzedazy
    euro w piatek?

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 4. Data: 2011-02-19 15:14:54
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 19 Feb 2011 14:46:24 +0100, Cyb napisał(a):

    > a to trzeba na raz 8kpln? czy mozna nop. 8 x 1kpln

    Możesz nawet 20x400.

    AK

  • 5. Data: 2011-02-19 15:31:32
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 19 Feb 2011 14:46:24 +0100, Cyb napisał(a):

    > a to trzeba na raz 8kpln? czy mozna nop. 8 x 1kpln

    To musi być suma wpłat z całego miesiąca więc, możesz jak Ci tam wygodnie
    i jeżeli się wyrobisz to i 100 pln możesz wpłacać he he.

    > przy okazji - moglbys sprawdzic w r-dealerze, jaka byla cena sprzedazy
    > euro w piatek?

    Były na grupie pytania o r-dealera ale nikt chyba tego nie ma. Znając
    Rajfiego może to wyglądać raczej średnio i lepiej wyjdzie jak się zmieni
    kasę przez walutomat/cinkciarz etc. Chyba się zbiorę w sobie i otworzę r-
    dealera aby zapodać na grupie jakieś info w końcu.

    Xenocide

  • 6. Data: 2011-02-19 15:33:17
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 19 Feb 2011 12:30:16 +0000, Sinus napisał(a):

    > Dokładnie tak. Ja raz w miesiącu wysyłam rano I sesją do nich przelew na
    > 8k, w tym samym dniu odsyłam i kwalifikuje się to jak wpływ zwalniający
    > z opłaty.

    A najlepsze jest to, że pierwsza sesja w Rajfim jest księgowana o 9.00
    także w najlepszym przypadku można puścić kasę z Aliora o 8.20, no
    powiedzmy 8:19 i już za te 40 kilka minut mieć kasę w Rajfi - prawie jak
    SORBNET tudzież bluecash he he.

    Xenocide

  • 7. Data: 2011-02-19 16:46:16
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Sat, 19 Feb 2011 15:31:32 +0000 (UTC), xbartx <b...@h...net>
    wrote:

    >To musi być suma wpłat z całego miesiąca więc, możesz jak Ci tam wygodnie
    >i jeżeli się wyrobisz to i 100 pln możesz wpłacać he he.

    raczej chodzilo mi o to ze nie zawsze w danej chwili mam na raz 8kpln
    w wolnym obrocie, wiec moze moglaby zajsc potrzeba podzielenia tego na
    np. 2 czesci - na wiecej nie ma sie co szczypac, bo czlowiek sfiksuje
    z pilnowaniem terminow i przelewow.
    teraz loguje sie ze 3 razy w miesiacu i starczy

> [...]
    >kasę przez walutomat/cinkciarz etc. Chyba się zbiorę w sobie i otworzę r-
    >dealera aby zapodać na grupie jakieś info w końcu.

    no wlasnie zdziwilo mnie, ze nigdzie nie widze przykladowych notowan -
    gdyby dawali zblizony kurs do foreksowego, to moglaby to dla mnie byc
    ciekawa alternatywa wzgledem walutomatu czy cinkciarza, bo wszystko
    robione onlne i od reki, nie trezba sprawdzac, czekac itp.
    no i wieksza pewnosc, bo walutomat czy cinkciarz dzis jest a jutro
    moze zniknac akurat w momencie, gdy wysle pln a jescze nie dostalem
    euraskow...

    pozdrawiam,
    Cyb

  • 8. Data: 2011-02-19 17:04:46
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    Też pytałem o r-dealera i nic się nie dowiedziałem, ale skoro
    wystarczy im przelać 8k z innego swojego konta to może ja się poświęcę
    i założę w tym tygodniu. Tylko czy na pewno może to być wpływ z innego
    konta tej samej osoby w innym banku?

  • 9. Data: 2011-02-19 17:09:59
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> writes:

    > zawracaja mi glowe z rafiego, zeby zmienic sobie konto z darmowego na
    > premium - wtedy bede mial dostep do r-dealera.

    Ja zacząłem się przyglądać rajfiemu, ale ... czy dalej ich bankowość
    internetowa to owo flaschowe guano?
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 10. Data: 2011-02-19 17:16:23
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Sat, 19 Feb 2011 09:04:46 -0800 (PST), Tomek z Wawy
    <t...@t...pl> wrote:

> [...]
    >wystarczy im przelać 8k z innego swojego konta to może ja się poświęcę
    >i założę w tym tygodniu. Tylko czy na pewno może to być wpływ z innego

    zadzwon na infolinie - mi powiedzieli ze nie ma sprawy, moze byc w x
    przelewach i po chwili moze wychodzic, byle w sumie na miesiac
    nastukal sie obrot 8kpln.

    ale co do notowan, to poprosil o telefon w poniedzialek, poniewaz on
    nie jest w stanie udzielic konkretnych odpowiedzi a w poniedzialek
    beda osoby od r-dealera

    pozdarwiam,
    Cyb