  • 1. Data: 2011-02-19 11:21:09
    Temat: zanim zalozysz konto w aliorze
    Od: "Wieslaw" <i...@o...altb.pl>

    poznaj prawde o zerowych oplatach

    http://www.oik.altb.pl/aktualnosci/aktualnosci_alior
    .html

  • 2. Data: 2011-02-19 13:43:08
    Temat: Re: zanim zalozysz konto w aliorze
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >"Wieslaw" wrote in message news:ijo8s7$1mn$1@news.net.icm.edu.pl... poznaj
    >prawde o zerowych oplatach
    >http://www.oik.altb.pl/aktualnosci/aktualnosci_alio
    r.html

    WIEŚKU SPAMERZE, Odpier..... się od Aliora. Wiemy za co i ile płacimy.

  • 3. Data: 2011-02-19 14:28:22
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Wieslaw" <i...@o...altb.pl> wrote in message
    > poznaj prawde o zerowych oplatach
    >
    > http://www.oik.altb.pl/aktualnosci/aktualnosci_alior
    .html

    Ale Alior to nie tylko rachunek w PLN, to po pierwsze, skoro sa na rynku
    bezplatne karty debetowe, to nie biore karty z Aliora i wtedy wszystko mam
    za darmo. Konto w kazdym banku ma jakies 'ALE' i jak sie potrafi wyciagnac z
    kazdego miejsca to co jest oplacalne to nie ma problemu. Ja nie znam takiej
    instytucji, jednego konta, w ktorym wszystko byloby 'naj...'. Albo ktos
    jest oszczedny i ma konta w kilku bankach, albo musi pogodzic sie z tym, ze
    jak korzysta tylko z jednego banku, to nie ma wszystkiego najtaniej i
    najlepiej. Wielu emerytow narzeka i placi za konto w PKOBP, ale wyniesc sie
    nie chce.

  • 4. Data: 2011-02-19 15:47:10
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 19 Feb 2011 15:28:22 +0100, Krzysztof napisał(a):

    > Ja nie znam takiej instytucji, jednego konta, w ktorym wszystko byloby
    > 'naj...'.

    No można by się było pokusić i zaliczyć do tych naj a raczej "naj"
    Premium z Rajfiego i Golda z Citi. Oczywiście trzeba spełnić określone
    (dosyć duże kwotowo) warunki ale mamy praktycznie wszystko.

    Xenocide

  • 5. Data: 2011-02-20 15:21:13
    Od: " ąćęłńóśźż" <j...@N...gazeta.pl>

    To akurat siła przyzwyczajenia, podobnie jak płacenie przez nich rachunków na
    poczcie (uwaga: na poczcie warto wpłacać za PODATKI za opłatą zryczałtowaną
    3,50 zł niezależnie od kwoty wpłaty), linia stacjonarna TPSA czy niedzielne
    chodzenie do kościoła (choć biskupi przyzwoili na soboty).

    -----