    From: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: rafi - bankowosc premium, r-dealer
    Date: Sat, 19 Feb 2011 17:46:16 +0100

    On Sat, 19 Feb 2011 15:31:32 +0000 (UTC), xbartx <b...@h...net>
    wrote:

    >To musi być suma wpłat z całego miesiąca więc, możesz jak Ci tam wygodnie
    >i jeżeli się wyrobisz to i 100 pln możesz wpłacać he he.

    raczej chodzilo mi o to ze nie zawsze w danej chwili mam na raz 8kpln
    w wolnym obrocie, wiec moze moglaby zajsc potrzeba podzielenia tego na
    np. 2 czesci - na wiecej nie ma sie co szczypac, bo czlowiek sfiksuje
    z pilnowaniem terminow i przelewow.
    teraz loguje sie ze 3 razy w miesiacu i starczy

    >Były na grupie pytania o r-dealera ale nikt chyba tego nie ma. Znając
    >Rajfiego może to wyglądać raczej średnio i lepiej wyjdzie jak się zmieni
    >kasę przez walutomat/cinkciarz etc. Chyba się zbiorę w sobie i otworzę r-
    >dealera aby zapodać na grupie jakieś info w końcu.

    no wlasnie zdziwilo mnie, ze nigdzie nie widze przykladowych notowan -
    gdyby dawali zblizony kurs do foreksowego, to moglaby to dla mnie byc
    ciekawa alternatywa wzgledem walutomatu czy cinkciarza, bo wszystko
    robione onlne i od reki, nie trezba sprawdzac, czekac itp.
    no i wieksza pewnosc, bo walutomat czy cinkciarz dzis jest a jutro
    moze zniknac akurat w momencie, gdy wysle pln a jescze nie dostalem
    euraskow...

    pozdrawiam,
    Cyb