  • 1. Data: 2011-02-19 13:04:29
    Temat: db easyNET padło?
    Od: Stephen Wyszy <f...@g...com>

    Wczoraj logowałem sie do db easyNET przed 12, potem nie działało ale
    był komunikat:"uprzejmie informujemy, że w związku z prowadzonymi
    pracami konserwacyjnymi, system db easyNET będzie niedostępny od
    18.02.2011 r. (piątek), godz. 23:00 do 19.02.2011 r. (sobota), godz.
    1:00." Niestety jest 14:00 i nadal logowanie leży, przynajmiej u
    mnie...

  • 2. Data: 2011-02-19 13:38:24
    Temat: Re: db easyNET padło?
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >Niestety jest 14:00 i nadal logowanie leży, przynajmiej u mnie...

    Jest OK, wszystko działa.

  • 3. Data: 2011-02-19 15:18:06
    Od: Piotr <y...@z...ru>

    Sprawdzałem przed chwilą i działa bez problemów.

    pozdrawiam