  • 21. Data: 2011-02-20 19:09:22
    Temat: Re: rafi - bankowosc premium, r-dealer
    Od: " Eric" <b...@g...pl>

    Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> napisał(a):

    > heh, w sumie to raczej glownie marketing i nic wiecej - dla mnie
    > premium mialoby sens, jesli kursy w r-dealerze beda zadowalajace.

    Jak u mnie wygladala proba dostania dostepu do R-Dealera opisze ponizej. W
    efekcie zaczalem korzystac z cinkciarz.pl i kursy sa naprawde dobre. Tylko to
    nie bank, a wiec jest drobne ryzyko...

    > w sumie ciekawe moga byc jesczez te bankomaty bezprowizyje na calym
    > swiecie, jesli ktos duzo podrozuje (ale i tak zamozni placa za
    > wszystko kredytowkami :)

    To akurat jest od dawna w mBanku, kursy niezle. Nie to co takie Millennium,
    ktore kosi chyba 2% za kazda transakcje w obcej walucie (takze jesli to waluta
    rozliczeniowa karty). W Raiffeisen Premium jeszcze nie mialem okazji
    skorzystac z karty za granica.

    > niewatpliwie czowiek zamozny, co to zarabia ostro powzyej 3kpln,
    > potrzebuje kredytu w wysokosci 1kpln

    To nie chodzi o kredyt w wysokosci 1000. Kredytu dostajesz tyle na ile wydasz
    sie im wiarygodny (zgodnie z ich tabela daja od 3000 do 60000), tylko jak masz
    saldo od 0 do -1000 to ten kredyt nie procentuje. I to samo jeszcze przy
    saldzie miedzy 40000 a 60000 choc wtedy pewnie licza caly czas od 40000.

    > zastanawia mnie - ilu tez klientow przypada na jednego doradce? kilka
    > setek czy kilka tysiecy?

    Nie wiem ilu, ale wlasnie probujac aktywowac sobie R-Dealera mialem
    nastepujaca przygode. Poszedlem do nie "mojego" oddzialu podchodze do okienka
    a tam slysze, ze klientow Premium obsluguja tylko doradcy, a ci od klientow
    "nie Premium" nie nadaja dostepu do R-Dealera. Ale doradcy w tym oddziale byli
    zajeci (bo obowiazuje u nich umawianie sie na godzine), wiec kazali mi czekac
    15 minut, bo zaraz mial ktorys z doradcow byc wolny. Po pol godziny czekania
    zrezygnowalem z R-Dealera i opuscilem oddzial.

  • 22. Data: 2011-02-20 19:39:42
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 20 Lut, 20:09, " Eric" <b...@g...pl> wrote:

> [...]
    > 15 minut, bo zaraz mial ktorys z doradcow byc wolny. Po pol godziny czekania
    > zrezygnowalem z R-Dealera i opuscilem oddzial.

    To ja pieprze taką obsługę Premium. Swoją drogą potrafisz człowieka
    zniechęcić :)

  • 23. Data: 2011-02-20 19:54:45
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Sun, 20 Feb 2011 11:39:42 -0800 (PST), Tomek z Wawy
    <t...@t...pl> wrote:

    >To ja pieprze taką obsługę Premium. Swoją drogą potrafisz człowieka
    >zniechęcić :)

    o sytuacjach, ze klient ma przerypane gdy jego doradca zachoruje lub
    pojdzie na urlop (czesto trezba czekac az doradca wroci do pracy) to
    ja wiem z innych bankow, ale zaskoczyla mnie informacja, ze klientow
    premium obsluguja tylko doradcy - ciekawe czy tylko w kwesti r-dealera
    czy tez wszystkich pozostalych spraw.

    w sumie przez rok od wziecia kredytu w rafim do oddzialu musialem udac
    sie raz, w celu zlikwidowania tego cudenka masterclass class&club i
    wziecia sobie innej, tanszej karty oraz podpisania aneksu na zmiane
    waluty splaty kredytu.
    wszystko inne jak dotad dawalo sie zalatwic telefonicznie i listownie.

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 24. Data: 2011-02-20 22:30:22
    Od: Ra <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-19 20:50, Cyb pisze:

    > a mozesz podac jakies notowanie biezace lub z np. piatku?
    >
    > mnie interesuje euro.

    chwilowo zapomniałem jak się tam zalogować :o
    a że już po 22 więc w tym banku już nic nie da się z tym zrobić

  • 25. Data: 2011-02-20 22:38:04
    Od: Ra <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-19 18:04, Tomek z Wawy pisze:
    > Też pytałem o r-dealera i nic się nie dowiedziałem, ale skoro
    > wystarczy im przelać 8k z innego swojego konta to może ja się poświęcę
    > i założę w tym tygodniu. Tylko czy na pewno może to być wpływ z innego
    > konta tej samej osoby w innym banku?
    przelewam z ebgz i działa, nawet nie brałem ichniego druku do przelewu
    pensji

  • 26. Data: 2011-02-21 14:30:29
    Od: "jan kowalski" <0...@g...pl>

    Przykładowo z dnia dzisiejszego, skup 3,9650 sprzedaż 3,8850 czyli spread 8gr.

    Dla porównania zwykła tabela dla hipotecznych Raiffeisena z dziś ma 24gr spreadu.

    Ale porównaj to z dzisiejszymi kursami z cinkciarz.pl (spread 1,1gr) i
    internetowykantor.pl (spread 3gr).

    Nie podaję walutomatu, bo tam trzeba doliczyć prowizję 0,2% do kwoty transakcji.

    Tak więc coś za coś - bank to jednak bank (większa cena i większe
    bezpieczeństwo), a kantor internetowy to tylko kantor (mniejsza cena, ale i
    bezpieczeństwo mniejsze).

  • 27. Data: 2011-02-22 07:37:34
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 21 Feb 2011 14:30:29 +0000, jan kowalski napisał(a):

    > Nie podaję walutomatu, bo tam trzeba doliczyć prowizję 0,2% do kwoty
    > transakcji.

    A czemu? Podajesz spread walutomatu i dodajesz, że doliczają 0,2%
    prowizji. W czym tu problem?

    --
    xbartx