  • 1. Data: 2006-03-31 12:54:22
    Temat: rachunek oszczędzający w Polbanku
    Od: "Matuszek" <m...@o...pl>

    Witam,

    Mam zamiar we w miarę bezpieczny sposób ulokować w banku 10 tys. zł.
    Generalnie lokaty 1-miesięczne mają oprocentowanie ok. 3%.
    Najkorzystniejsze rozwiązanie znalazłem w Polbanku EFG - rachunek
    oszczędzający z oprocentowaniem 4%.

    Czy wpłacenie pieniędzy do tego banku jest bezpiecznym posunięciem? To jest
    nieznany bank, czy aby zaraz nie splajtuje, a ja nie stracę oszczędności?

    thx

  • 2. Data: 2006-03-31 17:55:58
    Temat: Re: rachunek oszczędzający w Polbanku
    Od: t...@o...pl

    > Czy wpłacenie pieniędzy do tego banku jest bezpiecznym posunięciem? To jest
    > nieznany bank, czy aby zaraz nie splajtuje, a ja nie stracę oszczędności?

    To jest jeden z najwiekszych bankow w Grecji (chyba drugi).

    A nawet jakby bank "splajtowal" nie stracisz oszczednosci.

  • 3. Data: 2006-03-31 18:14:28
    Od: Alejandro <p...@g...itditpole.pl>

    > Czy wplacenie pieniedzy do tego banku jest bezpiecznym posunieciem? To
    > jest
    > nieznany bank, czy aby zaraz nie splajtuje, a ja nie strace oszczednosci?

    Heh...no wlasnie ja nie jestem zadnym gosciem od PR czy takie tam, ale
    czuja to chyba mam bo mnie tez marka Polbank kojarzy sie z dzikim zachodem
    w Polsce poczatku lat 90-tych o bank sie nie obawiaj to jest de facto
    Eurobank z Grecji...no a nazwy nie mógł sobie przywlaszczyc z wiadomych
    powodow. BTW ja chce do tego Polbanku sie dostac, jesli tacy kretynie tam
    pracuja iz nie wiedza jak nazwac pozadnie bank.

    Pozdrawiam
    Alejandro

  • 4. Data: 2006-03-31 21:20:27
    Od: "Darek" <0...@n...poczta.onet>

    > Najkorzystniejsze rozwiązanie znalazłem w Polbanku EFG - rachunek
    > oszczędzający z oprocentowaniem 4%.

    Wow, staniesz się bogaczem.

    Darek

  • 5. Data: 2006-03-31 21:25:58
    Od: "Darek" <0...@n...poczta.onet>

    > Wow, staniesz się bogaczem.

    No dobra jestem upierdliwiec (5 szt. Warka Strong) - Getin Bank ma lokate 1
    mies. na 4,1%

    Darek

    Ps. ELE dał 39,1% w ciągu jednego dnia

  • 6. Data: 2006-03-31 21:36:01
    Od: "Matuszek" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Darek" <0...@n...poczta.onet> napisał w wiadomości
    > No dobra jestem upierdliwiec (5 szt. Warka Strong) - Getin Bank ma lokate
    > 1 mies. na 4,1%

    Słuszna uwaga, też to właśnie znalazłem, ale jednak nadal jest to oferta
    mniej korzystna od POLBANKU, bo w Polbanku na tym rachunku oszczędzającym
    jest oprocentowanie progresywne, tzn. od wpłaty powyżej 5000 zł
    oprocentowanie wynosi już nie 4%, ale 4,25%.

    :)

  • 7. Data: 2006-04-01 06:42:30
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Matuszek wrote:
> [...]
    >
    > Czy wpłacenie pieniędzy do tego banku jest bezpiecznym posunięciem?
    > To jest nieznany bank, czy aby zaraz nie splajtuje, a ja nie stracę

    A co to za różnica, czy 3,5%, czy 4% ? Przecież przy tej kwocie, to różnica
    około 1zl ;)
    3,5-3,6% masz na eMax+ w mBanku lub OKO w ING.
    Fortis - 7dni elokata lub 1mc 3,9%

  • 8. Data: 2006-04-01 07:36:19
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Ps. ELE dał 39,1% w ciągu jednego dnia

    A dopisz jeszcze ile lat trzeba było czekać na taką okazję na Elku
    i ile jeszcze trzeba będzie czekać by powrócił do wartości z lat 1999-2001

  • 9. Data: 2006-04-01 08:37:10
    Od: "Matuszek" <m...@o...pl>

    Użytkownik "mm" <j...@c...barg.sv> napisał w wiadomości
    > A co to za różnica, czy 3,5%, czy 4% ? Przecież przy tej kwocie, to
    > różnica około 1zl ;)

    Przy kwocie 10 tys. zł różnica między 3,5% a 4% to 50 zł rocznie. Dla mnie
    to już coś - np. kilka dodatkowych wyjść do kina.