  • 1. Data: 2006-03-30 20:42:01
    Temat: @le-kredyt.pl - prościej już być nie może!!!
    Od: "Andrzej" <o...@w...pl>

    www.alekredyt.pl - KREDYT POD ZASTAW SAMOCHODU

    Potrzebna Ci gotówka na inwestycję? remont domu? podróż dookoła świata?
    Bez znaczenia jest cel na jaki zamierzasz przeznaczyć pieniądze.
    Dzięki temu kredytowi odblokujesz pieniądze włożone w swój samochód.

    Wymogi dotyczące samochodu:
    - rok produkcji 1996 i młodszy,
    - osobowy i każdy ciężarowy (bez względu na DMC), autobus, ciągnik
    siodłowy.

    Wymogi dotyczace klienta:
    - uregulowany stosunek do służby wojskowej,
    - zatrudnienie na czas nieokreślony lub określony dłuższy od okresu
    kredytu, lub prowadzenie działalności od 6 miesięcy,
    - pozytywna weryfikacja w banku,
    - złożenie oświadczenia o wysokości dochodu.

    "@le-kredyt.pl" to kredyt bez zaświadczeń o dochodach tak więc klient
    nie dostarcza dokumentacji potwierdzającej dochodowość lub dokumentacji o
    nie zaleganiu w ZUS i US!

    W ciągu kilku dni otrzymasz pieniądze na konto:
    - do 80% wartości samochodu,
    - z oprocentowaniem od 15,9%,
    - bez konieczności zawarcia ubezpieczenia AC,
    - z możliwością wcześniejszej jego spłaty,
    - bez opłat wstępnych.

    "@le-kredyt.pl" krok po kroku:
    1 krok - wypełnij załączony formularz kontaktowy i wyślij go fax-em
    lub na e-mail,
    2 krok - przekazanie formularza do banku i przygotowanie dokumentacji
    kredytowej,
    3 krok - ustanowienie przewłaszczenia i podpisanie umowy,
    4 krok - przekazanie dokumentów do banku i uruchomienie wypłaty
    kredytu.

    Pobierz formularz kontaktowy na stronie www.alekredyt.pl

    "@le-kredyt.pl" - prościej już być nie może!!!

  • 2. Data: 2006-03-31 05:27:04
    Temat: Re: @le-kredyt.pl - prościej już być nie może!!!
    Od: "Edzi" <P...@i...fm>

    Użytkownik "Andrzej" <o...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Wymogi dotyczace klienta:
    > - uregulowany stosunek do służby wojskowej,
    > - zatrudnienie na czas nieokreślony lub określony dłuższy od okresu
    > kredytu, lub prowadzenie działalności od 6 miesięcy,

    A co jak pracownik ma co półtora roku przedłużaną umowę o pracę? Wg. banku na
    drzewo tak? :-)
    To ja takiemu bankowi również mówię na drzewo :-)

    > W ciągu kilku dni otrzymasz pieniądze na konto:
    > - do 80% wartości samochodu,

    A czemu nie 100? bo......

    > - z oprocentowaniem od 15,9%,

    Zajebiście drogo.... w dodatku "OD" więc jak przyjdzie co do czego to będzie 23%
    + ubezpieczenie kredytu i inne "drobne opłaty"

    > - bez konieczności zawarcia ubezpieczenia AC,

    Jedyny plus

    > - z możliwością wcześniejszej jego spłaty,

    to chyba norma?

    > - bez opłat wstępnych.

    pierdu pierdu....

    > 3 krok - ustanowienie przewłaszczenia i podpisanie umowy,

    jak miło.....

    to ja już wolę kredyt konsumpcyjny... na 16% :-)

    --
    Edzi