    From: Alejandro <p...@g...itditpole.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: rachunek oszczędzający w Polbanku
    Date: Fri, 31 Mar 2006 21:14:28 +0300

    > Czy wplacenie pieniedzy do tego banku jest bezpiecznym posunieciem? To
    > jest
    > nieznany bank, czy aby zaraz nie splajtuje, a ja nie strace oszczednosci?

    Heh...no wlasnie ja nie jestem zadnym gosciem od PR czy takie tam, ale
    czuja to chyba mam bo mnie tez marka Polbank kojarzy sie z dzikim zachodem
    w Polsce poczatku lat 90-tych o bank sie nie obawiaj to jest de facto
    Eurobank z Grecji...no a nazwy nie mógł sobie przywlaszczyc z wiadomych
    powodow. BTW ja chce do tego Polbanku sie dostac, jesli tacy kretynie tam
    pracuja iz nie wiedza jak nazwac pozadnie bank.

    Pozdrawiam
    Alejandro