  • 1. Data: 2004-04-18 07:00:06
    Temat: pytanie za 100pkt
    Od: "ewka" <o...@p...onet.pl>

    w pewnym formularzu internetowym pewnego banku, zawarto pole do wypełnienia
    "dochód netto wnioskodawcy".
    Pytanie brzmi: jaki okres brać pod uwagę? 3 miesiące, pół roku, cały ostatni
    rok? W innych miejscach tego formularza bank mówi m.in. o wpływach na
    rachunek z ostatniego pół roku i o zaświadczeniu o zatrudnieniu i o
    dochodzie netto za ostatnie 3 miesiące.
    Pytanie do speców z bankowości: co dla banku jest bardziej wiarygodnym
    dokumentem: zaświadczenie za ostatnie 3 miesiące; historia rachunku i suma
    faktycznych wpływów od pracodawcy w dowolnym okresie; aktualne zeznanie
    podatkowe obejmujące cały ostatni rok?

    --
    pozdrawiam
    ewka

  • 2. Data: 2004-04-18 08:53:05
    Temat: Re: pytanie za 100pkt
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > "dochód netto wnioskodawcy".
    a co to takiego dochod netto?? nie zdefiniowali tego? bo IMO to jakis dziwny
    twoj - mozna mowic o zysku netto, albo po prostu o dochodzie (przychody
    minus koszty) a dochod netto to moze chodzi o to co dostajesz "na rękę"
    Pełny profesjonalizm!!!

> [...]
    > rok? W innych miejscach tego formularza bank mówi m.in. o wpływach na
    > rachunek z ostatniego pół roku i o zaświadczeniu o zatrudnieniu i o
    pytanie banku a nie na grupe - wróżki jakies potrzebne by byly aby wiedziec
    co bank ma na mysli

> [...]
    > faktycznych wpływów od pracodawcy w dowolnym okresie; aktualne zeznanie

    to czego żąda bank
    zreszta banki żądając zaswiadczernia z pracy o zatrudnieniu i "dochodach
    netto" nie interesuja sie kwota ale oswiadczeniem, że nie jestes w okresie
    wypowiedzenia

    JerzyR

  • 3. Data: 2004-04-18 08:55:04
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > zreszta banki żądając zaswiadczernia z pracy o zatrudnieniu i "dochodach
    > netto" nie interesuja sie kwota ale oswiadczeniem, że nie jestes w okresie
    > wypowiedzenia

    chodzilo mi o sytuacje jak ja mam w banku (BPH) konto od 10 lat i chce
    podwyzszyc limit debetowy to bank żąda zaswiadczenia z pracy!!

    JerzyR

  • 4. Data: 2004-04-18 09:40:46
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "ewka" <o...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > rok? W innych miejscach tego formularza bank mówi m.in. o wpływach na
    > rachunek z ostatniego pół roku i o zaświadczeniu o zatrudnieniu i o

    Kojarzy mi sie to z BRE Bankiem ;). Skladalem wniosek o kredytowy w momencie
    gdy zmienialo sie moje wynagrodzenie, poniewaz od tej chwili mialo byc
    wyzsze wpisalem nowy, wyzszy dochod. Bank rozpatrywal wniosek po pierwszym
    wplywie wynagrodzenia po podwyzce. Nikt tego nie zakwestionowal. Wydaje mi
    sie to calkiem logiczne i sluszne :). W koncu kredyt bede splacal w
    przyszlosci, a wynagrodzenie wg. umowy gwarantowalo wyzsze wynagrodzenie niz
    dotychczas.

    Maciej