  • 1. Data: 2004-04-17 21:35:59
    Temat: KRUK nęka moich teściów !!
    Od: "kredytobiorca" <k...@o...pl>

    Mam problemy ze spłatą kredytu - bank przekazał sprawę do Kancelarii Kruk.
    Nękanie przez nich (bo to trudno nazwać rozmową) - rozumiem.
    Ale nie rozumiem jakim prawem zaczęli ostatnio nękać (na razie "tylko"
    telefonicznie - NA RAZIE) moich teściów?!!?
    Przecież ani z nimi nie mieszkam, kontakty też mamy rzadkie - pewnie wzięli
    nazwisko panieńskie żony, adres panieński i wszelkie dane łącznie z imionami
    teściów, bo do teściowej zwracali się... PO IMIENIU!!!
    Ja wszystko rozumiem - ale to już przesada!
    No sorki - ale to już skandal!!
    Nie wiecie gdzie i jak można, należy się poskarżyć??

  • 2. Data: 2004-04-17 21:39:47
    Temat: Pomyłka: to KOKSZTYS i S-ka !! (no txt)
    Od: "kredytobiorca" <k...@o...pl>

    Pomyłka: to KOKSZTYS i S-ka !! (no txt)

  • 3. Data: 2004-04-18 03:18:51
    Temat: Re: KRUK nęka moich teściów !!
    Od: "poilkj" <u...@d...invalid>

    "kredytobiorca" <k...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > Ja wszystko rozumiem - ale to już przesada!
    > No sorki - ale to już skandal!!
    > Nie wiecie gdzie i jak można, należy się poskarżyć??

    Teściowie listem poleconym do kruka z żądaniem natychmiastowego usunięcia
    danych z bazy oraz przysłania informacji w jaki sposób weszli w ich
    posiadanie.
    GIODO z prośbą o kontrolę baz danych KRUKA.

  • 4. Data: 2004-04-18 08:27:51
    Temat: Re: KRUK nęka moich te?ciów !!
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On 17 Apr 2004 23:35:59 +0200, "kredytobiorca"
    <k...@o...pl> wrote:

    >No sorki - ale to już skandal!!
    >Nie wiecie gdzie i jak można, należy się poskarżyć??
    1. nagrać rozmowę
    2. złozyć w prokuraturze zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa.
    --
    ___________ (R)

  • 5. Data: 2004-04-18 09:23:47
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@W...gazeta.pl>

    poilkj <u...@d...invalid> napisał(a):

> [...]
    > posiadanie.
    > GIODO z prośbą o kontrolę baz danych KRUKA.

    Więcej informacji http://www.giodo.gov.pl
    Sprzeciw http://www.giodo.gov.pl/data/filemanager_pl/471.doc

    Pozdrawiam

    Marcin
    http://www.cuf.prv.pl

  • 6. Data: 2004-04-18 09:52:43
    Od: "Karol" <k...@p...pl>

    > Nie wiecie gdzie i jak można, należy się poskarżyć??

    Poskarż się na siebie. Naruszyłeś zasady pożycia kradnąc czyjeś pieniądze, a
    teraz się żalisz. Za miast tracić czas na pisanie pierdół i użalanie się
    pódź w tym czasie i zarób parę groszy. Jak będziesz spłacał nikt nie będzie
    nigdzie dzwonił.

    Karol

  • 7. Data: 2004-04-18 11:12:34
    Od: "Adamo 2." <a...@c...com>

    Użytkownik "Karol" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > teraz się żalisz. Za miast tracić czas na pisanie pierdół i użalanie się
    > pódź w tym czasie i zarób parę groszy. Jak będziesz spłacał nikt nie

    Frustrat? Wyżyj się w quake albo idź na siłownie, zamiast pisać pierdoły,
    jeśli nie rozumiesz pytania...

    Pozdrawiam,
    Adam

  • 8. Data: 2004-04-18 12:09:48
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sun, 18 Apr 2004 11:52:43 +0200, "Karol"
    <k...@p...pl> wrote:

> [...]
    >pódź w tym czasie i zarób parę groszy. Jak będziesz spłacał nikt nie będzie

    ale czy teściowie rzekomego "złodzieja" odpowiadają za jego długi?
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 9. Data: 2004-04-18 12:14:46
    Od: "bd" <b...@o...pl>

> [...]
    > pódź w tym czasie i zarób parę groszy. Jak będziesz spłacał nikt nie będzie

    gdzies Ty sie urodzil i kto Cie chowal, ze tak Ci mozg wypaczyl? :P
    pomiedzy ukradl a nie splacil a tym bardziej chwilowo zaprzestal splacac
    raty kredytu jest kolosalna roznica. klopoty finansowe roznych podmiotow sa
    codziennoscia zycia gospodarczego i kazdemu moga sie przytrafic. osoba
    taka ma najnormalniejsze prawo do obrony swoich interesow aby nie skonczyc
    np. pod mostem w kartonie. zycie nie jest czarno-biale.

    pozdr.
    marcin

  • 10. Data: 2004-04-18 13:20:52
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > ale czy teściowie rzekomego "złodzieja" odpowiadają za jego długi?

    To jest właśnie właściwe pytanie.
    Jak dotąds nie wiemy, czy przypadkiem
    teściowie nie żyrowali tego kredytu.