  • 1. Data: 2006-11-24 13:55:45
    Temat: pytanie o "przechowanie" 30.000pln
    Od: "lukasz_s" <b...@w...vectranet.pl>

    WItam.

    mam nastepujacy problem:
    posiadam ok 30k oszczednosci.
    Chcialbym je umiesxcic albo w jakims koncie bankowym z ciekawym
    oprocentowaniem, albo na lokacie albo gdziekolwiek indziej ....

    Wymagania:
    - brak ryzyka
    - mozliwosc wyplaty pieniadzy w kazdej chwili (docelowo pieniadze chce
    wplacic na 12miesiecy... ale jak to w zyciu bywa moze byc opcja wyplaty
    wczesniej czesci funduszy lub calosci)
    - brak koniecznosci nadzorowania oraz posiadania wiedzy (mowie np. o
    funduszach inwestycyjnych - to odpada)

    Co polecacie w mojej sytuacji? Lokate? jak tak to jaka?
    A moze konto bankowe?

    Nie wiem czy to ma jakies znaczenie ale dodam iz jestem studentem,
    pozdrawiam.

    z poważaniem
    Łukasz

  • 2. Data: 2006-11-24 14:45:37
    Temat: Re: pytanie o "przechowanie" 30.000pln
    Od: "sumi" <T...@p...spam.pl>

    "lukasz_s" wrote in message

> [...]
    > A moze konto bankowe?
    >
    > Nie wiem czy to ma jakies znaczenie ale dodam iz jestem studentem,

    zainteresuj sie w takim razie kontami osczędnościowymi
    takimi jak OKO, emax+ i inne
    wpisz w googlowni "konto oszczednosciowe"
    i zobacz co Cię interesuje

    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 3. Data: 2006-11-27 15:05:01
    Od: "MarP" <p...@w...pl>

> [...]
    > Chcialbym je umiesxcic albo w jakims koncie bankowym z ciekawym
    > oprocentowaniem, albo na lokacie albo gdziekolwiek indziej ....

    Dzis w radio slyszalem reklame ze w multi- daja 10% pewnosci plus ew. zyski.
    Lokata powiazana z Funduszem. Szczegolow nie znam (google?).
    pozdrawiam,
    mar

  • 4. Data: 2006-11-27 15:07:23
    Od: "MarP" <p...@w...pl>

    > Dzis w radio slyszalem reklame ze w multi-

    Poprawka. W Millenium.

  • 5. Data: 2006-11-27 16:47:31
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "MarP" <p...@w...pl> writes:

    > Dzis w radio slyszalem reklame ze w millenium- daja 10% pewnosci plus ew. zyski.
    > Lokata powiazana z Funduszem. Szczegolow nie znam (google?).

    Tratata. Połowę wpłacasz na lokatę 10% w skali rocznej na 3 miesiące,
    drugą połowę na fundusz. Po trzech miesiącach lokata się kończy, a po
    tak krótkim czasie fundusz to pewnie się sprzeda ze stratą...

    MJ