  • 1. Data: 2006-11-24 12:34:28
    Temat: kredyt
    Od: "lupo78" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Cześć
    czy ktoś mógłby mi polecić dobrego doradcę hipotecznego w Toruniu. Szukam
    kredytu. A doradcy z PKO mnie zeźlili maksymkalnie.
    Proszę o jakiś kontakt do tej osoby.

    Pozdrawiam
    maciek

  • 2. Data: 2006-11-25 07:50:17
    Temat: Re: kredyt
    Od: w...@g...com

    lupo78 wrote:
> [...]
    > czy ktoś mógłby mi polecić dobrego doradcę hipotecznego w Toruniu. Szukam
    > kredytu. A doradcy z PKO mnie zeźlili maksymkalnie.

    Witam, jestem z Torunia, niedawno biegalem za kredytem hipotecznym.

    Expandera sobie odpusc i tak beda Ci wciskac mBank (ktory moze nie jest
    zly jesli masz stalowe nerwy i duzo czasu).

    GoldenEgg na Nowym Rynku dal mi oferte dosc zblizona do tego co sam
    zdazylem wyszukac (chociaz banku w ktorym kredyt w koncu wzialem nie
    uwzglednili, ale byc moze dlatego ze mialem juz tam zlozony wniosek i
    poinformowalem o tym GoldenEgg).

    Kredyt powyzej 200 tysiecy - warto isc do Fortisbanku.
    Kredyt do 20 lat - warto isc do Deutsche Banku.
    Dochody okolo 5kpln brutto lub wiecej warto isc do Nordei.

    W DB moze byc w walucie do 30 lat, ale pod warunkiem zabezpieczenia na
    innej nieruchomosci niz kredytowana.

    Do tego dopytaj w Multi i Millenium i masz pelen przeglad ciekawych
    ofert.
    Z tym ze Multi ma chyba niezla oferte refinansowania i do nich zawsze
    mozna przejsc.

    Nawet jak bedziesz mial oferte od doradcy, idz do dwoch - trzech
    bankow, zebys pozniej nie byl zaskoczony ze mozna bylo taniej niz przez
    posrednika.

    W ktorym oddziale PKO byles?
    Na Szerokiej siedzi calkiem mila pani, ktora moze nie do konca wie skad
    sie bierze LIBOR, ale przez wniosek kredytowy do wyplaty transzy moja
    TZ przeprowadzila w < 2 tygodnie.

    Pozdrawiam
    Wieslaw

  • 3. Data: 2006-11-25 11:21:19
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia 24 Nov 2006 23:50:17 -0800, w...@g...com wklepał(-a):

    >Witam, jestem z Torunia, niedawno biegalem za kredytem hipotecznym.
    >
    >Expandera sobie odpusc i tak beda Ci wciskac mBank (ktory moze nie jest
    >zly jesli masz stalowe nerwy i duzo czasu).

    Albo GE Money Bank - z oczywistych przyczyn. :)

    >Kredyt powyzej 200 tysiecy - warto isc do Fortisbanku.
    >Kredyt do 20 lat - warto isc do Deutsche Banku.
    >Dochody okolo 5kpln brutto lub wiecej warto isc do Nordei.

    Raczej netto, bo OIDP to Nordea ma takie wymagania (dla CHF).

  • 4. Data: 2006-11-25 12:21:09
    Od: "Mariusz" <m...@p...fm>

    Napewno odradzam mbank.

  • 5. Data: 2006-11-25 21:59:17
    Od: w...@g...com

    Sławomir Szyszło napisał(a):

    > Raczej netto, bo OIDP to Nordea ma takie wymagania (dla CHF).

    Cennikowo moze i tak, ale sa dosc elastyczni i mozna ponegocjowac
    (Nordea w Bydgoszczy - polecam, w Toruniu nie ma oddzialu).

    W ogole to nie polecam sluchac dezinfolinii telefonicznych, tylko isc
    osobiscie i porozmawiac.
    Np. w Mille wychodza kwiatki typu obowiazkowe ubezpieczenia, za to w
    Nordei wychodza kwiatki typu ubezpieczenia w cenie (i tak tanszego)
    kredytu... Zasadnicza roznica.

    Wieslaw