  • 1. Data: 2004-12-13 21:44:32
    Temat: przelewy z first direct (UK) do Citi (PL)?
    Od: Bronek Kozicki <b...@r...pl>

    Ktoś wie, którędy i z jakimi prowizjami idą przelewy z first direct (UK)
    na konto w Citi (PL) ? Gostek z Citi przekonywał mnie dzisiaj, że gdybym
    założył sobie konto w UK w Citi, to na pewno będzie taniej (ze względu
    na umowę z Citigroup), ale mnie to specjalnie nie przekonało (bo Citi PL
    może mieć umowy z innymi wielkimi bankami, jak np. HSBC którego częścią
    jest first direct). No i słyszałem że Citi (UK) nie zakłada kont "byle
    komu"; musiałbym mieszkać w UK 3 lata. A ja dopiero się przeprowadzam.

    A może jakieś inne rady jak obniżyć sobie koszty przelewów z UK na konto
    osobiste w Citi (PL)?

    B.