  • 1. Data: 2004-12-13 20:30:38
    Temat: Re: rachunek firmowy
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    owp napisał:

    > To może można to podpiąć pod zmowę kartelową ?
    > A swoją drogą przecież praktycznie musisz mieć też telefon, a jakoś
    > taryfy są dużo ciekawsze dla firm.

    Telefonu mieć nie musisz i stąd ta różnica. A klient jest zawse klient,
    nie petent. Może przebierać w ofertach do woli...

    K.

  • 2. Data: 2004-12-13 22:31:47
    Temat: rachunek firmowy
    Od: "owp" <o...@p...onet.pl>

    Cześć.
    Czy ktoś może mi wyjaśnić czemu rachunek firmowy jest na gorszych zasadach
    niż zwykły ?
    Pozdrawiam
    owp

  • 3. Data: 2004-12-13 22:32:50
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Mon, 13 Dec 2004 23:31:47 +0100,
    osoba podpisana: owp <o...@p...onet.pl>
    napisała:
> [...]
    > niż zwykły ?

    Bo jest obowiązkowy i banki wiedzą, że i tak na kolanach do nich
    KJ

    COBOL:
    Completely Over and Beyond reason Or Logic.

  • 4. Data: 2004-12-14 07:55:35
    Od: "owp" <o...@p...onet.pl>

  • 5. Data: 2004-12-27 13:05:48
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 14 Dec 2004 08:55:35 +0100, "owp" <o...@p...onet.pl> wrote:

    >To może można to podpiąć pod zmowę kartelową ?

    tak. Razem z parlamentem i rządem :-)

    >A swoją drogą przecież praktycznie musisz mieć też telefon, a jakoś taryfy
    >są dużo ciekawsze dla firm.

    ale tego już aparat ucisku nie egzekwuje, a rachunki bankowe - tak.

    --
    Jarek Andrzejewski