  • 1. Data: 2004-12-13 20:53:25
    Temat: [mBank] przelew a potwierdzenie przelewu
    Od: "Jaca" <j...@N...gazeta.pl>

    Robię przelew z rachunku mBiznes na rachunek w innym banku. Chcę zaraz
    wydrukować potwierdzenie i wysłać faxem do klienta (normalna rzecz). Co robi
    mBank?
    Nie pozwala wydrukować mi potwierdzenia do czasu nadejścia sesji.
    W wyjątkowym przypadku może to być dopiero następny dzień. A w przypadku
    piątek/poniedziałek nawet kilka dni.
    Czy to normalne?
    --
    --------
    Jaca

  • 2. Data: 2004-12-13 20:59:20
    Temat: Re: [mBank] przelew a potwierdzenie przelewu
    Od: "qv." <s...@w...pl>

    > Nie pozwala wydrukować mi potwierdzenia do czasu nadejścia sesji.
    > W wyjątkowym przypadku może to być dopiero następny dzień. A w przypadku
    > piątek/poniedziałek nawet kilka dni.
    > Czy to normalne?

    no chyba logiczne ?? dales zlecenie przelewu ale przelew jeszcze nie
    poszedl, jak pujdzie elixirem to bedziesz mogl sobie drukowac

    pozdr

  • 3. Data: 2004-12-13 21:04:54
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 13 Dec 2004 21:53:25 +0100, "Jaca" <j...@N...gazeta.pl>
    wklepał(-a):

> [...]
    >Nie pozwala wydrukować mi potwierdzenia do czasu nadejścia sesji.
    >W wyjątkowym przypadku może to być dopiero następny dzień. A w przypadku

    A jakbyś chciał wydrukować potwierdzenie, skoro masz możliwość anulowania
    przelewu? Faksujesz potwierdzenie, anulujesz przelew i robisz kontrahenta w
    bambuko?

  • 4. Data: 2004-12-13 21:18:16
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Mon, 13 Dec 2004 21:53:25 +0100, w <cpkvgb$7sg$1@inews.gazeta.pl>, "Jaca"
    <j...@N...gazeta.pl> napisał(-a):

    > Nie pozwala wydrukować mi potwierdzenia do czasu nadejścia sesji.
    > W wyjątkowym przypadku może to być dopiero następny dzień. A w przypadku
    > piątek/poniedziałek nawet kilka dni.
    > Czy to normalne?

    Tak, teraz normalne (kiedyś było inaczej).
    Chcesz mieć szybko to idź do VWB.

  • 5. Data: 2004-12-13 21:35:27
    Od: "Jaca" <j...@N...gazeta.pl>

    Użytkownik "qv." <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    | no chyba logiczne ?? dales zlecenie przelewu ale przelew jeszcze nie
    | poszedl, jak pujdzie elixirem to bedziesz mogl sobie drukowac

    Brak konsekwencji. W historii już jest że poszedł. Prowizja pobrana.
    --
    --------
    Jaca

  • 6. Data: 2004-12-13 21:38:05
    Od: "Jaca" <j...@N...gazeta.pl>

    Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    | przelewu? Faksujesz potwierdzenie, anulujesz przelew i robisz kontrahenta

    Dlaczego zakładasz, że od razu chcę w bambuko?
    Chcę potwierdzenie - już, teraz. A nie za godz. albo pojutrze.
    A jeśli mBank się boi że zrobię anulowanie przelewu (i słusznie, też bym się
    bał) to niech udostępni opcję drukowania potwierdzenia i komunikat, że po
    wydrukowaniu nie będzie można anulować przelewu. Proste?

    --
    --------
    Jaca

  • 7. Data: 2004-12-13 22:06:18
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 13 Dec 2004 22:38:05 +0100, "Jaca" <j...@N...gazeta.pl>
    wklepał(-a):

> [...]
    >bał) to niech udostępni opcję drukowania potwierdzenia i komunikat, że po
    >wydrukowaniu nie będzie można anulować przelewu. Proste?

    Trudne. Z takimi funkcjami jest problem, bo nigdy nie wiadomo, czy wydruk
    faktycznie został wykonany. A potem użytkownik marudzi, że "okienko mu się
    zamknęło i nie może już wydruku ponownie zrobić".

  • 8. Data: 2004-12-13 22:15:02
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Mon, 13 Dec 2004 23:27:47 +0100,
    osoba podpisana: ktr <k...@a...pl>
    napisała:

    > Nie wiem jak jest teraz, ale jeszcze niedawno nie dalo sie anulowac przelewu
    > w dniu jego realizacji.

    Poprawka: gdy jest przelew zlecony dnia x do wykonania w dniu y (x<y) to
    w dniu y (chyba) nie da się go anulować, a przynajmniej do +- 2 w nocy
    (taki przypadek miałem) Jeśli w dniu x zlecisz przelew na ten sam dzień
    to bez problemu ten przelew jako "oczekujący" (a nie "przyszły") możesz
    anulować. Co prawda jest to chyba inaczej robione (storno, a nie po
    prostu skasowane) ale efekt ten sam.

    KJ

    The world is coming to an end. Please log off.

  • 9. Data: 2004-12-13 22:23:14
    Od: "Jaca" <j...@N...gazeta.pl>

> [...]
    | faktycznie został wykonany. A potem użytkownik marudzi, że "okienko mu się
    | zamknęło i nie może już wydruku ponownie zrobić".

    Wydruk powinno sie móc do bólu. Tu nie ma niebezpieczeństwa.
    Jedynie funkcja, że jak był wydruk to nie można już anulować.
    To chyba nie aż takie trudne. No ale trzeba by krzyk podnieść (nie tu
    oczywiście).
    --
    --------
    Jaca