  • 1. Data: 2004-12-13 23:20:19
    Temat: Re: Wysłanie $ do USA
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Circulus Vitiosus napisał(a):

    > Inteligo. Utworzyc subkonto z odpowiednią ilością kasy, wyrobić do
    > niego kartę, wysłać ją pocztą. Człowiek wypłaci sobie w bankomacie.
    > Kartę aktywować rzecz jasna dopiero, gdy dotrze ona na miejsce.

    Albo Kartę Podróżnka w ING Banku Śląskim - przedpłacona karta Maestro
    http://www3.ing.pl/u235/navi/110184/ Włożyć do koperty (najlepiej
    bąbelkowej - z takiej trudniej cokolwiek wyjąć) i wysłać...

    K.

  • 2. Data: 2004-12-14 20:48:41
    Temat: Wysłanie $ do USA
    Od: "Radoslaw Krzyzan" <n...@n...non>

    Witam

    Czy ktos mógłby zasugerować dobry i niedrogi sposób wysyłki dolarów do USA?
    Moje konto w mBank niestety nie pozwala na to, poza tym obawiam się o koszta
    ... Do wysłania $80 do znajomego (zakupił mi części do samochodu na ebay),
    jeśli samo zlecenie tranferu kasy ma wynieść 200 PLN to chyba zaryzykuję
    przesyłkę w kopercie ...

    --

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Radoslaw Krzyzan , pl.communicator@radek

  • 3. Data: 2004-12-14 21:00:55
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Radoslaw Krzyzan napisał:

> [...]
    > jeśli samo zlecenie tranferu kasy ma wynieść 200 PLN to chyba zaryzykuję

    Western union albo faktycznie koperta ;)

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2004-12-14 21:48:33
    Od: Krzysiek Nowak <l...@o...pl>

    >Czy ktos móg?by zasugerowa? dobry i niedrogi sposób wysy?ki dolarów do USA?
    >Moje konto w mBank niestety nie pozwala na to, poza tym obawiam si? o koszta
    >... Do wys?ania $80 do znajomego (zakupi? mi cz??ci do samochodu na ebay),
    >je?li samo zlecenie tranferu kasy ma wynie?? 200 PLN to chyba zaryzykuj?
    >przesy?k? w kopercie ...

    Bidpay.com lub koperta.

    Pzdr.
    Lack

  • 5. Data: 2004-12-14 22:25:43
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Tue, 14 Dec 2004 21:48:41 +0100, na pl.biznes.banki, Radoslaw Krzyzan w
    wiadomości <news:cpnjkm$hes$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > jeśli samo zlecenie tranferu kasy ma wynieść 200 PLN to chyba zaryzykuję
    > przesyłkę w kopercie ...

    Ale przypadkiem nie wysyłaj tego w zwykłym liście. Poczta świadczy
    specjalną usługę, to sie nazywa bodajże list wartościowy i kosztuje dość
    przyzwoite pieniądze.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 6. Data: 2004-12-14 22:37:52
    Od: Circulus Vitiosus <c...@n...polbox.com>

    On Tue, 14 Dec 2004 21:48:41 +0100, Radoslaw Krzyzan wrote:

> [...]

    niego kartę, wysłać ją pocztą. Człowiek wypłaci sobie w bankomacie.
    Kartę aktywować rzecz jasna dopiero, gdy dotrze ona na miejsce.

    Bogdan Młynarczyk [CV]
    "A christian should have only one
    spouse. This is called monotony."

  • 7. Data: 2004-12-14 23:00:24
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Krzysiek Nowak napisał:

    > Troche bez sensu, 24 zl za wydanie z imieniem i nazwiskiem + 3%
    > prowizji przy wyplacie.

    Trochę tak ;-) Ale coś za coś. No to może iKobo - http://www.ikobo.com/
    Jak widać trzeba się nieźle nagłówkować aby wysłać kasę. No i żeby
    jeszcze koszty wysyłki nie okazały się większe od przesyłanej kwoty...

    K.

    P.S. Odpisując na posty w ISO-8859-2 wymuś "ręcznie" kodowanie na ISO
    przy wysyłce, bo puściłeś posta w UTF-8.

  • 8. Data: 2004-12-15 08:56:48
    Od: Krzysiek Nowak <l...@o...pl>

  • 9. Data: 2004-12-15 13:16:53
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Ale nie do Stanów.
    JaC

  • 10. Data: 2004-12-15 14:54:00
    Od: "antek" <krabar[wywalto]@gmail.com>

    Użytkownik "Radoslaw Krzyzan" <n...@n...non> napisał w wiadomości
> [...]
    > jeśli samo zlecenie tranferu kasy ma wynieść 200 PLN to chyba zaryzykuję

    Podac przez kogos znajomego, kto jedzie do USA.