  • 1. Data: 2004-12-20 20:48:04
    Temat: DB24 bankomat mBank
    Od: "prodak" <w...@g...pl>

    Od kiedy to DB24 bankomat (euronetu) pobiera prowizje z transakcji kartami
    mBank?

  • 2. Data: 2004-12-20 20:50:01
    Temat: Re: DB24 bankomat mBank
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    prodak wrote:
    > Od kiedy to DB24 bankomat (euronetu) pobiera prowizje z transakcji
    > kartami mBank?

    Pobiera, bo to bankomat DB24 zarządzany przez Euronet, a nie bankomat
    Euronetu.

  • 3. Data: 2004-12-21 10:13:14
    Od: "piol" <p...@w...pl>

    prodak napisał:
    > Od kiedy to DB24 bankomat (euronetu) pobiera prowizje z transakcji kartami
    > mBank?
    Jak poznac takie bankomaty? Nie spotkalem sie z takimi.

    ---------
    Załóż konto w mBanku
    http://mbank.payback.pl/referer.php?hash=pkt.93322.p
    Załóż konto w Inteligo
    http://inteligo.payback.pl/referer.php?hash=pkt.9332
    2.p

  • 4. Data: 2004-12-21 15:48:10
    Od: "prodak" <w...@g...pl>

    > Pobiera, bo to bankomat DB24 zarządzany przez Euronet, a nie bankomat
    > Euronetu.

    No teraz wiem ze pobiera ale kiedyś nie pobierał!

  • 5. Data: 2004-12-22 17:40:57
    Od: "F3k" <s...@g...pl>

    > Jak poznac takie bankomaty? Nie spotkalem sie z takimi.

    No własnie... o so chodzi?