  • 1. Data: 2004-12-20 19:12:41
    Temat: Opinia o Lukasie (bank)
    Od: Poke <poke{usun_to_oraz_cyfre_1_z_adresu}@poprostu1.net>

    Chodzi mi o Lukas Bank - jakie sa o nim opinie? Generalnie bede korzystac
    tylko z Internetu.

    --
    Pozdrowienia/Greetings,
    Poke

    http://www.grubba.kom.pl/ - kilka slow o mnie

  • 2. Data: 2004-12-20 19:29:02
    Temat: Re: Opinia o Lukasie (bank)
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    Poke <poke{usun_to_oraz_cyfre_1_z_adresu}@poprostu1.net> wrote:
    > Chodzi mi o Lukas Bank - jakie sa o nim opinie? Generalnie bede
    > korzystac tylko z Internetu.

    Moim zdaniem Internet nie jest najmocniejsza strona Lukasa. Ale da sie zyc
    :) Ogolnie bardzo dobry bank i oferta.

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski || http://PRnews.pl
    Zadbaj o swoje pieniadze!

  • 3. Data: 2004-12-20 20:13:37
    Od: Poke <poke{usun_to_oraz_cyfre_1_z_adresu}@poprostu1.net>

    Dnia 2004-12-20 20:29:02, Michal 'Amra' Macierzynski napisał(a):

    > Moim zdaniem Internet nie jest najmocniejsza strona Lukasa.

    Gorzej niz w Citi chyba byc nie moze.

  • 4. Data: 2004-12-20 20:50:15
    Od: "jaQbek" <j...@n...onet.pl>

    Uzytkownik "Poke" <poke{usun_to_oraz_cyfre_1_z_adresu}@poprostu1.net>
    napisal w wiadomosci news:ydezswb1oklf$.ihokhayukw5j.dlg@40tude.net...
    > Chodzi mi o Lukas Bank - jakie sa o nim opinie? Generalnie bede korzystac
    > tylko z Internetu.
    >
    > --
    Ja kozystam z tego banku od roku i tylko raz mialem naprawde z tego tytulu
    problem, ale poniekad z mojej winy :) Chodzi o to, ze jest to bank, który z
    jednej strony jest tani, jesli zalatwiasz wszystko przez internet, a z
    drugiej jest drogi, jesli potrzebujesz zalatwic cos w 4 oczy z pracownikiem
    banku. Poza tym ten bank - w zwiazku chyba z ograniczaniem kosztów - nie
    rozpieszcza klientów. Mam na mysli to, co bylo powodem wspomnianego przeze
    mnie na poczatku problemu - bank ten nie przyslal mi do domu informacji, ze
    konczy mi sie termin waznosci karty bankomatowej. No cóz - cos za cos ...
    Ale ogólnie moge go polecic jako bank do trzymania pieniedzy na bierzace
    wydatki - bo tak ja go traktuje. Kredytów ani lokat w nim nie mam, wiec sie
    wypowiadac na ten temat nie bede

    Pozdrawiam
    Jakub

  • 5. Data: 2004-12-21 07:15:02
    Od: ab <a...@i...wroc.pl>

    > Chodzi mi o Lukas Bank - jakie sa o nim opinie? Generalnie
    > bede korzystac tylko z Internetu.

    Jesli bedziesz korzystac z VE to od razu ustal jak ja maja ci
    dostarczyc. Bo potem przy wznowieniach zawsze bedzie w tym samym
    miejscu. Ja sie sfrajerowalem i teraz jestem przykuty do
    oddzialu.

    --
    !!!!!!!!!!!!
    Piszac do mnie, usun cyfry z adresu.

  • 6. Data: 2004-12-21 08:00:49
    Od: "Crimson" <c...@g...de>

    Użytkownik "Poke" <poke{usun_to_oraz_cyfre_1_z_adresu}@poprostu1.net>
    napisał w wiadomości news:ydezswb1oklf$.ihokhayukw5j.dlg@40tude.net...
    > Chodzi mi o Lukas Bank - jakie sa o nim opinie? Generalnie bede korzystac
    > tylko z Internetu.

    Jeśli większość spraw będziesz załatwiał przez internet
    to Lukas Bank jest godny polecenia. Korzystam od początku powstania
    tej możliwośći i sobie chwalę. Czasami zdarzają się im przerwy techniczne
    ale na szczęście to coraz rzadsze przypadki. Polecam.

    --
    -Crimson-

  • 7. Data: 2004-12-21 09:16:00
    Od: dx <d...@f...com.pl>

    Użytkownik ab napisał:

> [...]
    >dostarczyc. Bo potem przy wznowieniach zawsze bedzie w tym samym
    >miejscu. Ja sie sfrajerowalem i teraz jestem przykuty do

    Niestety to prawda (tez tak mam) ale bez problemu pierwotny oddzial
    przesyla wszystko, co trzeba do tego, do ktorego sobie zyczysz.
    Pozdrawiam,
    darek

  • 8. Data: 2004-12-21 10:06:57
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    ab napisał(a):

> [...]
    > dostarczyc. Bo potem przy wznowieniach zawsze bedzie w tym samym
    > miejscu. Ja sie sfrajerowalem i teraz jestem przykuty do

    Chwila, LUKASlinia zeznawała, że da się to zmienić w systemie i następne
    wznowienia pójdą gdzie indziej.

    Zawsze możesz też zastrzec kartę i zamówić nową, tym razem już z
    dostarczeniem gdzie trzeba.

    Ja bym zadzwonił raz jeszcze i dokładnie się wypytał.

  • 9. Data: 2004-12-21 11:00:30
    Od: dx <d...@f...com.pl>

    Użytkownik Wojciech Nawara napisał:

    > Chwila, LUKASlinia zeznawała, że da się to zmienić w systemie i
    > następne wznowienia pójdą gdzie indziej.

    W moim przypadku od 2 lat to sie nie udalo, co nie oznacza, ze nie jest
    to mozliwe....
    darek

  • 10. Data: 2004-12-21 12:12:03
    Od: "as" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    napisal w wiadomosci news:ydezswb1oklf$.ihokhayukw5j.dlg@40tude.net...
    > Chodzi mi o Lukas Bank - jakie sa o nim opinie? Generalnie bede korzystac

    Witam!
    Przez wiele lat korzystalem z Lukasa (glównie przez internet) i bylem bardzo
    zadowolony (ekonto pro). Tydzien sprawil, ze zamknalem konto. Problemem jest
    ich sztywny system banku. Zamówilem karte VE dla zony (wpisalem jej imie i
    nazwisko na formularzu). Karta zostala wystawiona na mnie. OK, postanowilem
    jej nie odbierac, tlumaczac, ze to pomylka banku i ta karta dla mnie nie
    istnieje. Poprosilem o nowa, taka jaka zamawialem. Bank stwierdzil, ze juz
    jedna karte mi wystawil, wiec druga bedzie odplatna (TOiP). Stwierdzilem, ze
    nie bede placil za pomylke banku (dla mnie to miala byc pierwsza karta), ale
    Lukas byl sztywny w swoim postanowieniu. Zamknalem wiec konto.
    Niemniej jednak Lukasa wspominam bardzo dobrze (poza tym jednym przypadkiem)
    i w zasadzie polecam ten bank.
    Pozdrawiam
    Andrzej