  • 1. Data: 2004-12-20 19:30:26
    Temat: konto dla parafii - gdzie?
    Od: B...@p...wroc.pl

    Witam!
    Proboszcz spytał mnie gdzie w internetowym banku mógłby założyć konto?
    Pytałem już w mBanku i powiedzieli - nie nada. Na stronach Inteligo też
    jest info, że dla spółek i osób prowadzących działalność gosp. to i
    owszem, ale parafii w spisie nie ma. Co jest? Gdzie parafia może mieć
    konto? - oprócz marmurów, bo tam każą sobie za tę usługą słono płacić
    (ostatnio było to 60 PLN/mies.).

    ~~ ><> ~~ B...@p...wroc.pl
    ~~~~~~~~~ tel. +48 501299946

  • 2. Data: 2004-12-20 19:40:40
    Temat: Re: konto dla parafii - gdzie?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Użytkownik <B...@p...wroc.pl> wrote:
> [...]
    > i owszem, ale parafii w spisie nie ma. Co jest? Gdzie parafia może
    > mieć konto? - oprócz marmurów, bo tam każą sobie za tę usługą słono

    Sprawdz VW Bank direct lub Nordea Bank Polska.
    Ewentualnie PKO BP. I... sprawdz BISE. Oni maja jakies takie nietypowe
    produkty ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2004-12-20 19:51:55
    Od: B...@p...wroc.pl

    Pan Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > Sprawdz VW Bank direct lub Nordea Bank Polska.
    > Ewentualnie PKO BP. I... sprawdz BISE. Oni maja jakies takie nietypowe
    > produkty ;)

    Thx

    --
    ~~ ><> ~~ B...@p...wroc.pl
    ~~~~~~~~~ tel. +48 501299946

  • 4. Data: 2004-12-20 21:48:49
    Od: "Sebastian" <s...@C...onet.pl>

    Użytkownik <B...@p...wroc.pl> napisał w wiadomości
    wroc.pl...
> [...]
    > owszem, ale parafii w spisie nie ma. Co jest? Gdzie parafia może mieć
    > konto? - oprócz marmurów, bo tam każą sobie za tę usługą słono płacić

    Pekaos ma podpisane z Episkopatem umowy nt kont dla parafii
    (info w infolinii banku - powinni wiedziec)

    pozdrawiam
    sebastian

  • 5. Data: 2004-12-21 21:09:29
    Od: "swiatowid" <s...@n...pl>

> [...]
    > owszem, ale parafii w spisie nie ma. Co jest? Gdzie parafia może mieć
    > konto? - oprócz marmurów, bo tam każą sobie za tę usługą słono płacić

    w KB jest coś takiego jak EKSTRAPASTORES ale nie znam szczegółów