  • 1. Data: 2004-04-10 22:02:30
    Temat: przelew - rachunki za gaz ?
    Od: "Czapla" <c...@W...pl>

    Witam, od dluzszego czasu korzystam z uslug bankowosci elektronicznej
    swojego banku w celu np. oplacania co - miesiecznych rachunkow za tel. itp.
    Chcialem zaczac rowniez placic rachunki za gaz korzystajac z przelewow
    "internetowych". Czy ktos z Was placi rachunki za gaz tym sposobem, jesli
    tak to co nalezy podac:

    w tylule ?

    w adresie odbiorcy (filie czy adres glownej siedzimy gazowni w
    wojewodztwie) ?

    Z gory dziekuje za pomoc .

    Pozdrawiam ,

    --
    Czapla
    czapla(at)megapolis.pl

  • 2. Data: 2004-04-10 22:12:51
    Temat: Re: przelew - rachunki za gaz ?
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c59qtq$lco$...@n...onet.pl,
    Czapla <c...@W...pl>:

    > w tylule ?
    wg. faktury najlepiej

    > w adresie odbiorcy (filie czy adres glownej siedzimy gazowni w
    > wojewodztwie) ?

    Np. ja podaje ENEA - musisz byc bardziej konkretny, bo to zalezy, gdzie...

    --
    Robert

  • 3. Data: 2004-04-10 22:31:57
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org>

    Sun, 11 Apr 2004 00:02:30 +0200, na pl.biznes.banki, Czapla w wiadomości
    <news:c59qtq$lco$1@news.onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > Chcialem zaczac rowniez placic rachunki za gaz korzystajac z przelewow
    > "internetowych". Czy ktos z Was placi rachunki za gaz tym sposobem, jesli

    Koniecznie swój numer ewidencyjny (przepisujesz z faktury).

    > w adresie odbiorcy (filie czy adres glownej siedzimy gazowni w
    > wojewodztwie) ?

    Podajesz adres wystawcy faktury.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 4. Data: 2004-04-10 22:39:50
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Czapla" <c...@W...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Ja zazwyczaj przepisuję dane z dołączonego do faktury blankietu,
    niezależnie od tego, za co płace.

  • 5. Data: 2004-04-10 22:54:18
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Czapla" <c...@W...pl> napisał w wiadomości
    > w tylule ?

    Numer faktury, czy tez numer ewidencyjny.

    > w adresie odbiorcy (filie czy adres glownej siedzimy gazowni w
    > wojewodztwie) ?

    No to co masz na fakturze. Dane wystawcy faktury. W zasadzie to jest
    obojetne, kogo tam wpiszesz - przelew i tak idzie po numerze rachunku.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 6. Data: 2004-04-11 06:44:34
    Od: "mower" <m...@o...pl>

> [...]
    > Chcialem zaczac rowniez placic rachunki za gaz korzystajac z przelewow
    > "internetowych". Czy ktos z Was placi rachunki za gaz tym sposobem, jesli

    Najwazniejszy jest nr Faktury VAT.

  • 7. Data: 2004-04-11 07:15:47
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Czapla wrote:

> [...]
    > Chcialem zaczac rowniez placic rachunki za gaz korzystajac z przelewow
    > "internetowych". Czy ktos z Was placi rachunki za gaz tym sposobem, jesli

    polecam napisac gazowni zamiast na grupe, oni lepiej wiedza co chca
    miec w tytule przelewu zeby go bez problemu zaksiegowac

  • 8. Data: 2004-04-11 08:01:29
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Sun, 11 Apr 2004 00:02:30 +0200, "Czapla"
    <c...@W...pl> wrote:

> [...]
    >Chcialem zaczac rowniez placic rachunki za gaz korzystajac z przelewow
    >"internetowych". Czy ktos z Was placi rachunki za gaz tym sposobem, jesli

    Numer faktury

    > w adresie odbiorcy (filie czy adres glownej siedzimy gazowni w
    >wojewodztwie) ?

    Ten adres, który masz an fakturze.

    --
    ___________ (R)

  • 9. Data: 2004-04-11 08:43:48
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

    Użytkownik "MarcinF" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > polecam napisac gazowni zamiast na grupe, oni lepiej wiedza co chca
    > miec w tytule przelewu zeby go bez problemu zaksiegowac

    Niestety często taka informacja jest błędna - szczególnie jesli
    chodzi o tak kolosowatych i niereformowalnych wierzycieli, jak zakład
    gazowniczy, energetyczny, usługodawca telefoniczny. Akurat w tych
    wypadkach lepiej skorzystać z doświadczenia grupowiczów.
    A zawsze najlepiej będzie sięgnąć najpierw do www.faq4pbb.prv.pl
    (można wzorować się na przykład na następujących dopowiedziach:
    http://faq4pbb.netforia.pl/index.php?id=32&start=1
    http://faq4pbb.netforia.pl/index.php?id=17 )

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 10. Data: 2004-04-11 21:46:38
    Temat: Różne konta w BH (było: przelew - rachunki za gaz ?) (was: przelew - rachunki za gaz ?)
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org>

    Ponieważ od niedawna również mam problem z płaceniem za gaz, podepnę się
    tematycznie pod ten wątek.
    Za gaz od dawna płacę przelewem z mBanku i aż do końca ub.r. nie było z
    tym żadnych problemów.
    Od nowego roku Zakład Gazowniczy Kraków przeniósł swój rachunek do Banku
    Handlowego i właśnie zauważyłem, że co miesiąc na fakturze jest podawany
    inny numer rachunku na który należy dokonać zapłaty. Różnica nie jest
    duża, zmieniają się tylko 3 ostatnie cyfry, ale powoduje to, że przelewy
    zdefiniowane mBanku stają się w tym przypadku bezużyteczne.
    Tak wygląda, jak gdyby dla każdego miesiąca był inny numer konta, co
    wydaje mi się być raczej pozbawione sensu. W dodatku, numer konta
    podawany jest w starym systemie, niezgodnym z NRB.
    Czy ktoś wie, o co tutaj chodzi i jaki to może mieć cel?

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj