  • 1. Data: 2004-04-10 17:28:45
    Temat: Co sądzicie o GE Capital Bank S.A. ?
    Od: "Majkii" <m...@n...wp.pl>

    Witam,
    jestem zainteresowana wzięciem kredytu w GE Capital Banku i chciałabym się
    dowiedzieć jak wygląda obsługa Kredytobiorcy w trakcie trwania spłaty
    kredytu np.: rozpatrywanie reklamacji, zmiana terminów płatności rat,
    zmiana waluty w jakiej spłaca się kredyt, rezygnacja z ubezpieczenia w
    trakcie wysyłka blankietów spłaty itp.?
    Jak wiadomo do póki Klient nie zaciągnie kredytu to każdy Bank jest
    przyjazny pod każdym względem, gorzej wygląda potem ....

    Pozdrawiam
    TRAFICA

  • 2. Data: 2004-04-10 18:00:32
    Temat: Re: Co sądzicie o GE Capital Bank S.A. ?
    Od: "poilkj" <u...@d...invalid>

    "Majkii" <m...@n...wp.pl> wrote in message
> [...]
    > Jak wiadomo do póki Klient nie zaciągnie kredytu to każdy Bank jest
    > przyjazny pod każdym względem, gorzej wygląda potem ....

    hmm, jeśli chodzi o przysyłanie blankietów wpłat w terminie to są w tym
    dobrzy.
    O reszcie nic nie mogę ci powiedzieć, bo spłacam w terminach tak jak chcą.
    Ale nie mogę narzekać.
    Mój kontakt z nimi zaczął się od kupienia pralki na raty w jakimś
    supermarkecie.
    Zacząłem rozmowę od tego, że nie dostarczę żadnych dokumentów, zaświadczeń
    itp itd.
    Ich warunek był: wpłacam połowę (zapłaciłem kartą kredytową), a reszta na
    raty.
    I tak się zaczęło. Potem zadzwonili i zapytali, czy nie chcę kredytu
    gotówkowego. Powiedziałem, że bez biegania za zaświadczeniami to chcę. I
    dostałem 5000 tyś.
    Do dziś oprócz mojego adresu nie mają nic więcej o mnie.

  • 3. Data: 2004-04-10 18:48:15
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Majkii wrote:
    > jestem zainteresowana wzięciem kredytu w GE Capital Banku i chciałabym się
    > dowiedzieć jak wygląda obsługa Kredytobiorcy w trakcie trwania spłaty
    > kredytu np.: rozpatrywanie reklamacji,

    nie najlepiej

    KG

  • 4. Data: 2004-04-10 18:58:53
    Od: "PrzemB" <p...@...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "poilkj" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości

> [...]
    > dostałem 5000 tyś.
    > Do dziś oprócz mojego adresu nie mają nic więcej o mnie.

    Taką kwotę na telefon ???
    Wziąłbym na siebie, żonę, tęściową i uciekł z kraju :-)))
    Toż prawie 5 mln EUR.
    :-)

    Pozdrowienia
    PrzemB

  • 5. Data: 2004-04-10 19:43:47
    Od: "Majkii" <m...@n...wp.pl>

    Witam
    (...)

    > nie najlepiej

    A mogę dowiedzieś się coś więcej na ten temat - o ile nie jest to
    tajemnicą?

    Pozdrawiam
    TRAFICA

  • 6. Data: 2004-04-10 20:39:13
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Majkii wrote:
    > A mogę dowiedzieś się coś więcej na ten temat - o ile nie jest to
    > tajemnicą?

    chodzi o reklamacje... na które się nie reaguje

    KG

  • 7. Data: 2004-04-10 20:54:26
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Majkii napisał(a):

> [...]
    > Jak wiadomo do póki Klient nie zaciągnie kredytu to każdy Bank jest
    > przyjazny pod każdym względem, gorzej wygląda potem ....

    W tej chwili mam po raz drugi taki mały kredycik w tym banku. Jestem bardzo
    zadowolony ze sposobu obsługi klienta. Przy pierwszym kredycie nastąpił
    taki mały zgrzyt, ale został bardzo sprawnie załatwiony. Chodziło o to, że
    brałem trochę sprzęty AGD i Audio na raty w RTV-Euro-AGD i pierwsza rata
    miała zostać zapłacona w listopadzie 2002 roku. Niestety w RTV-EURO-AGD nie
    dają do ręki kopii umowy, więc nie miałem możliwości by samodzielnie
    wykonać przelew na wskazane w umowie konto. Minął listopad, grudzień i w
    styczniu dostałem wezwanie do zapłaty. Niezwłocznie zadzwoniłem na
    Infolinię i poinformowałem, iż jak do tej pory nie otrzymałem z banku kopii
    umowy, więc nie miałem możliwości uregulowania należności. Zostałem
    przeproszony za problem i do kilku dni otrzymałem aneks do umowy z
    propozycją przesunięcia terminu pierwszej raty o ten okres, który już
    minął, czyli pierwsza rata wypadłaby nie w listopadzie 2003 a w lutym 2003.
    Oczywiście zgodziłem się, podpisałem dokumenty i sprawa została załatwiona.
    W tej chwili mam drugi kredyt, po podpisaniu umowy w punkcie sprzedaży
    otrzymałem po 3 dniach informację o wysokości salda oraz blankiety wpłat.
    Szybko i sprawnie

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 8. Data: 2004-04-10 21:29:32
    Temat: Re: Co s?dzicie o GE Capital Bank S.A. ?
    Od: "KK" <a...@N...pl>

    > Tak? kwotę na telefon ???
    > Wzi?łbym na siebie, żonę, tę?ciow? i uciekł z kraju :-)))
    > Toż prawie 5 mln EUR.

    Ależ skąd! To raptem coś koło 1 mln EUR.
    K.

  • 9. Data: 2004-04-10 21:47:10
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sat, 10 Apr 2004 22:54:26 +0200, Markus Sprungk <z...@c...cy>
    wrote:

    >miała zostać zapłacona w listopadzie 2002 roku. Niestety w RTV-EURO-AGD nie
    >dają do ręki kopii umowy, więc nie miałem możliwości by samodzielnie
    >wykonać przelew na wskazane w umowie konto. Minął listopad, grudzień i w

    Prosić o ksero od razu. Ja tak zrobiłem. Nawet nie pamiętam czy
    "książeczka" dotarła w odpowiednim czasie, bo po prostu zleciłem od
    razu 10 przelewów co miesiąc na podany numer konta i zapomniałem o
    sprawie.

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 10. Data: 2004-04-10 22:04:04
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Jarek Andrzejewski wrote:
    > Prosić o ksero od razu.

    A nie lepiej spłacić bez oprocentowania? :)

    KG