  • 1. Data: 2004-04-10 07:58:21
    Temat: zwrot podatku konto
    Od: "Kuba Osuch" <k...@N...pl>

    Witam
    Chciałbym usunąć swoje konto bankowe z bazy US. Co muszę zrobić ? Już raz
    kaskę zablokowali mi za mandat. Konto mi się przyda w tym banku :)

    --
    -------------
    Kuba Osuch

  • 2. Data: 2004-04-10 08:02:08
    Temat: Re: zwrot podatku konto
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

    Użytkownik "Kuba Osuch" <k...@N...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Chciałbym usunąć swoje konto bankowe z bazy US. Co muszę zrobić ? Już
    raz
    > kaskę zablokowali mi za mandat. Konto mi się przyda w tym banku :)

    1. NTG -> pl.soc.prawo.podatki
    2. Złożyć NIP-3 wpisując dane tego rachunku i zaptaszkowując "Likwidacja
    rachunku"

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 3. Data: 2004-04-10 11:16:07
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Jarosław Lech" <j...@a...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > raz
    >
    > 1. NTG -> pl.soc.prawo.podatki
    > 2. Złożyć NIP-3 wpisując dane tego rachunku i zaptaszkowując "Likwidacja

    1. To nic nie da, bo to nie usuwa numeru konta z bazy US, tylko dodaje
    informacje o statusie.
    2. Takie oswiadczenie jest falszywe. Zapewne w uwagach na koncu formularza
    NIP-3 jest info jaka kara jest zagrozone jego zlozenie.
    3. Placic manadaty bo nawet zalozenie konta w innym banku i niezgloszenie go
    do US nie zabezpieczy tego konta przezd US. To co dzialalo kiedys nie musi
    dzialac dzisiaj...;-))

    --
    Pozdrowienia

  • 4. Data: 2004-04-10 11:30:41
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c58l1l$jf7$...@i...gazeta.pl,
    Slawek Kos <s...@p...com>:

    > 2. Takie oswiadczenie jest falszywe. Zapewne w uwagach na koncu
    > formularza NIP-3 jest info jaka kara jest zagrozone jego zlozenie.

    Tu chyba przesadzasz: nie mozna Twoim zdaniem "zrezygnowac ze zwrotu podatku
    na podane konto" inaczej niz przez jego zamkniecie?? To w takim razie
    posiadacz kilku RORow dziala w warunkach recydywy ;)
    To jest informacja, nie oswiadczenie - przeczytaj tresc na formularzu NIP-3,
    pole B-6.

    A falszywa bedzie wtedy, kiedy podasz falszywy numer konta.

    Co do reszty, zgadzam sie.

    --
    Robert

  • 5. Data: 2004-04-10 12:48:43
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Slawek Kos wrote:

    > 2. Takie oswiadczenie jest falszywe. Zapewne w uwagach na koncu
    > formularza NIP-3 jest info jaka kara jest zagrozone jego zlozenie.

    Tam nie ma pola _likwidacja_ tylko _rezygnacja_
    Z dodatkową uwagą że jest to rezygnacja ze zwrotu podatku na ten rachunek.
    Co czyni straszenie prokuratorem niepoważnym.

    Bogdan B.

  • 6. Data: 2004-04-10 17:33:58
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Tam nie ma pola _likwidacja_ tylko _rezygnacja_

    Masz racje. Bodan B. sie pomylil a ja nie poprawilem.
    "Likwidacja" jest przy rachunkach zwiazanych z DG

    > Z dodatkową uwagą że jest to rezygnacja ze zwrotu podatku na ten rachunek.
    > Co czyni straszenie prokuratorem niepoważnym.

    Ale tym bardziej jest nieskuteczne jako sposob "wymazania" rachunku z bazy
    US...;-)
    Wiec generalny wnosek w p.3 mojego posta pozostaje aktualny...

    --
    Pozdrowienia

  • 7. Data: 2004-04-11 07:44:43
    Od: "Kuba Osuch" <k...@N...pl>

    Kończę studia za 2 lata z dyplomem dobrej uczelni technicznej (informatyka)
    wybieram się do Irlandii.
    Może tam Us nie będzie mnie ścigał :)

    --
    -------------
    Kuba Osuch

  • 8. Data: 2004-04-11 08:06:18
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    > Kończę studia za 2 lata z dyplomem dobrej uczelni technicznej
    (informatyka)
    > wybieram się do Irlandii.
    > Może tam Us nie będzie mnie ścigał :)

    Przeciez mowimy o koncie TUTAJ wiec wcale sie TAM nie musi fatygowac.
    A jesli tam zalozysz konto to tez cie znajda...;-)

    --
    Pozdrowienia

  • 9. Data: 2004-04-13 08:31:27
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Jarosław Lech wrote:
    > Użytkownik "Kuba Osuch"
    >
    > 1. NTG -> pl.soc.prawo.podatki
    > 2. Złożyć NIP-3 wpisując dane tego rachunku i zaptaszkowując
    > "Likwidacja rachunku"

    otworz sobie inne konto i w NIP3 podaj jego numer
    a jesli bedziesz mial na nim mao forsy to niech sie juz US martwi :-)
    *** blad ***

  • 10. Data: 2004-04-13 09:24:04
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał w wiadomości

    > otworz sobie inne konto i w NIP3 podaj jego numer
    > a jesli bedziesz mial na nim mao forsy to niech sie juz US martwi :-)

    Podanie nowego numeru konta nie wymazuje w bazie US starego.
    Nie ma sposobu na wydanie polecenia do US "wymazcie moj numer konta bo nie
    chce zebyscie mogli mi je zajac", a o to chodzilo tworcy watku...;-))

    --
    Pozdrowienia
    ---