  • 1. Data: 2004-04-10 16:22:56
    Temat: Multikonto Ja i rachunek walutowy.
    Od: "Arek" <a...@g...net>

    Czy mozna bez ograniczen dokonywac przelewow wewnetrznych na rachunki
    utworzone w ramach Multikonta Ja ,chodzi mi o rachunek w PLN i rachunek np.
    EURO?????

  • 2. Data: 2004-04-13 17:04:38
    Temat: Re: Multikonto Ja i rachunek walutowy.
    Od: "KK" <krzykowal@_______WYT__NIJ_____poczta.gazeta.pl>

    "Arek" <a...@g...net> wrote in message news:c5970h$63i$1@news.onet.pl...
    > Czy mozna bez ograniczen dokonywac przelewow wewnetrznych na rachunki
    > utworzone w ramach Multikonta Ja ,chodzi mi o rachunek w PLN i rachunek
    np.
    > EURO?????

    W dni robocze między ok 8 a 16. Dokładne godziny sa gdzieś na stronach.

    pzdr
    KK

  • 3. Data: 2004-04-13 17:15:56
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    > W dni robocze między ok 8 a 16. Dokładne godziny sa gdzieś na stronach.

    http://www.multibank.pl/multibank/faq.jhtml?fid=1168
    6&path=6610