  • 1. Data: 2003-02-03 09:02:14
    Temat: przelew na inteligo z pkobp - ile czasu?
    Od: n...@o...pl

    witam grupe,
    w sobote sprzedalem samochod.
    no i zazyczylem sobie, zeby kupujacy wplacil kase na moje konto inteligo w
    oddziale pkobp w slubicach.
    poszlismy razem. laska w kasie wygladala jakby pierwszy raz uslyszala
    wyraz 'inteligo'. po konsultacji z kolezanka ('bo to jest ten internet')
    przyjela kase (ponad 22k PLN) i dala swistek/dowod wplaty.

    troche sie obawiam, bo:
    1) kasy do tej pory nie ma (myslalem ze dziala online).
    2) laska po podaniu numeru konta nie byla w stanie powiedziec mi moich danych.
    3) nie wziela IBAN. (wogole nie wiedziala co to IBAN chyba)
    4) wplacalem na STARY numer konta inteligo 2090..., bo tylko taki 'miala w
    systemie'

    pytania do Was:
    kiedy sie moge spodziewac kasy na koncie?
    kiedy zaczac do nich wydzwaniac?

    pzdr,
    nelis

  • 2. Data: 2003-02-03 09:50:49
    Temat: Re: przelew na inteligo z pkobp - ile czasu?
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    Dziś wieczorem

  • 3. Data: 2003-02-03 10:19:17
    Od: "oporek2" <o...@p...onet.pl>

    Dziś po 15,15 powinien dojść .

  • 4. Data: 2003-02-03 12:31:21
    Od: n...@o...pl

    > Dziś po 15,15 powinien dojść .

    bardzo dziekuje za odpowiedzi - kasa juz jest (13:30)
    pozdr,
    r.u.