  • 1. Data: 2003-02-03 07:41:23
    Temat: Tajemnica bankowa
    Od: "stanczak" <s...@p...fm>

    Witam szanownych grupowiczow
    Otoz mam nastepujacy problem:
    czy Bank w ktorym staram sie o kredyt hipoteczny moze bez mojego zezwolenia
    udzielic komukolwiek (agentce nieruchomosci, sprzedajacemu) jakichkolwiek
    informacji o "postepie" w przyznawaniu kredytu lub o nieprzyznaniu tegoz
    kredytu?
    pozdrawiam
    Jacek

  • 2. Data: 2003-02-03 08:13:09
    Temat: Re: Tajemnica bankowa
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 3 Feb 2003 08:41:23 +0100, "stanczak" <s...@p...fm>
    wrote:

> [...]
    >informacji o "postepie" w przyznawaniu kredytu lub o nieprzyznaniu tegoz

    Jesli ich do tego nie upowazniles to nie moze (tylko innemu bankowi
    moze).
    Ale przeczytaj dobrze to co juz podpisales czy tam przypadkiem jakies
    zgody nie ma
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730