  • 1. Data: 2003-02-03 08:32:19
    Temat: [bphpbk] grrr....!
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Od dwóch godzin próbuję wysłać przelew z https://e-bank.bphpbk.pl
    Serwer tak wolno chodzi, że nie jest to możliwe :-(

  • 2. Data: 2003-02-03 08:40:22
    Temat: Re: [bphpbk] grrr....!
    Od: j...@p...onet.pl

    > Od dwóch godzin próbuję wysłać przelew z https://e-bank.bphpbk.pl
    > Serwer tak wolno chodzi, że nie jest to możliwe :-(

    Faktycznie mają jakieś problemy, 2 razy miałem timeouty :-(

    Jacek

  • 3. Data: 2003-02-03 08:53:08
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Zimową porą dnia czytam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik j...@p...onet.pl pisze:

    > Faktycznie mają jakieś problemy, 2 razy miałem timeouty :-(

    4 31 ms 16 ms 31 ms z.lub-ar2.do.lub-r1.tpnet.pl [195.205.0.197]
    5 31 ms 31 ms 32 ms z.rze-r1.do.lub-r1.tpnet.pl [194.204.175.165]
    6 31 ms 31 ms 32 ms z.kra-r1.do.rze-r1.tpnet.pl [194.204.175.163]
    7 31 ms 31 ms 47 ms 194.204.175.179
    8 219 ms 187 ms 187 ms do.kra-ar2.z.kra-r1.tpnet.pl [213.25.5.82]
    9 31 ms 47 ms 47 ms do-tpnet-s1.home.net.pl [194.204.130.138]
    10 47 ms 47 ms 47 ms 193.108.177.6
    11 * * * Upłynął limit czasu żądania.
    12 47 ms 31 ms 47 ms e-bank.bphpbk.pl [193.108.177.66]

  • 4. Data: 2003-02-03 09:02:25
    Od: j...@p...onet.pl

    > 11  *      *      *     Upłynął limit czasu żądania.
    > 12 47 ms  31 ms  47 ms  e-bank.bphpbk.pl [193.108.177.66]

    Nie sprawdzałem tracert, ale krzyczał tak aplet javy.
    A przed chwilą: "Brak połaczenia z e-bank....".

    Jacek

  • 5. Data: 2003-02-03 10:26:34
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    jaszczur wrote:

    > Od dwóch godzin próbuję wysłać przelew z https://e-bank.bphpbk.pl
    > Serwer tak wolno chodzi, że nie jest to możliwe :-(

    w piatek byly identyczne problemy

  • 6. Data: 2003-02-03 11:51:22
    Od: j...@p...onet.pl

    > Od dwóch godzin próbuję wysłać przelew z https://e-bank.bphpbk.pl
    > Serwer tak wolno chodzi, że nie jest to możliwe :-(

    Szanowny Panie

    Uprzejmie informuję, że w systemie bankowości internetowej nastąpiła
    awaria. Administratorzy systemu pracują nad jej usunięciem. W imieniu
    banku chciałam przeprosić Pana za zaistniała sytuację i wszelkie
    niedogodności z tego wynikające. Jednocześnie informuję, że wkrótce usługa
    powinna działać prawidłowo.
    W razie problemów czy pytań proszę o ponowny kontakt na adres
    e...@b...pl

    Z poważaniem:
    Anna Jarosińska
    Departament Operacji Bankowości Elektronicznej
    BPH PBK S A

    Na odpowiedź z banku czekałem 5 minut. Dobre i to :-)

    Jacek

  • 7. Data: 2003-02-03 16:35:15
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

> [...]

    > Departament Operacji Bankowości Elektronicznej
    > BPH PBK S A
    >
    > Na odpowiedź z banku czekałem 5 minut. Dobre i to :-)

    Myślałem, że to Ty pracujesz w BPHPBK ;-)

  • 8. Data: 2003-02-04 07:52:02
    Od: j...@p...onet.pl

    > Myślałem, że to Ty pracujesz w BPHPBK ;-)

    :-)
    A swoją drogą ciekawi mnie skąd takie podejrzenia:
    1. Z treści tego wątku?
    2. Z innych wątków na pl.biznes.banki?

    Jacek

  • 9. Data: 2003-02-05 07:54:34
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Zimową porą dnia czytam pl.biznes.banki

    > :-)
    > A swoją drogą ciekawi mnie skąd takie podejrzenia:
    > 1. Z treści tego wątku?
    Z początkowej treści wątku.

  • 10. Data: 2003-02-05 09:13:52
    Od: "Jarek" <g...@N...gazeta.pl>

    jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid> napisał(a):

    > Od dwóch godzin próbuję wysłać przelew z https://e-bank.bphpbk.pl
    > Serwer tak wolno chodzi, że nie jest to możliwe :-(

    Właśnie przed chwilą do nich dzwoniłem. Po około 15 minutach oczekiwania na
    infolinii, Pan uprzejmie mnie poinformował, że wczoraj mieli awarię serwera,
    została usunięta ale dzisiaj mają takie przeciążenie, że system sprawia
    wrażenie jakby nie działał. Polecił spróbować popołudniu :)))
    Zastanawia mnie tylko fakt, czemu nie wysłali maila do wszystkich
    użytkowników, że mają jakieś problemy.

    Miłego oczekiwania
    Jarek