  • 1. Data: 2003-02-02 23:32:01
    Temat: KK w Lukasie.. czy komus bez pracy sie udalo ja dostac?
    Od: Wladek <w...@p...onet.pl>

    witam
    czytam ze strony lukasa:
    "Karta bez formalności
    Kartę kredytową LUKAS Banku możesz otrzymać bez zbędnych formalności,
    jeżeli posiadasz konto w LUKAS Banku przez minimum 3 miesiące. .....
    (...) "

    ------ czy to oznacza ze jesli prez te trzy miechy przewine przez
    konto kilka tys zl,,, kazda gruba wplata bedzie lezala tam kilka dni,
    a na dnie bedzie zawsze lezalo ponad tysiac, to czy - nie majac tych
    wplywow udokumentowanych, tylko jako "wplata wlasna" .. dadza mi ta
    karte?

    kmus sie udalo ja zdobyc beda w podobnych warunkach -> bezrobotny z
    gruba kasa :-)??

    duzo wdzieczny za odp..
    wladek